אז מה נהיה לנו כאן? אני קוראת אתכם לסדר פעם ראשונה
ש שתיים ורבע New member 31/8/10 #1 אז מה נהיה לנו כאן? /tapuzforum/images/Emo4.gif אני קוראת אתכם לסדר פעם ראשונה/tapuzforum/images/Emo70.gif
אז מה נהיה לנו כאן? /tapuzforum/images/Emo4.gif אני קוראת אתכם לסדר פעם ראשונה/tapuzforum/images/Emo70.gif
ש שתיים ורבע New member 1/9/10 #3 ואז קורה דבר מדהים הזכ אבא והנק אמא עושים את זה יותר מהר ויותר מהר ויותר חזק ויותר חזק/tapuzforum/images/Emo67.gif
ואז קורה דבר מדהים הזכ אבא והנק אמא עושים את זה יותר מהר ויותר מהר ויותר חזק ויותר חזק/tapuzforum/images/Emo67.gif
ש שתיים ורבע New member 3/9/10 #7 הכל בסדר רק ש..... פרצו לבית שלנו, ואני כבר ממש לא מרגישה בבית, במחשבה שניה טוב לדעת כמה אנשים קוראים אותנו בלי להגיב, ועכשיו נדע להיזהר יותר.
הכל בסדר רק ש..... פרצו לבית שלנו, ואני כבר ממש לא מרגישה בבית, במחשבה שניה טוב לדעת כמה אנשים קוראים אותנו בלי להגיב, ועכשיו נדע להיזהר יותר.