אז מה נהיה לנו כאן?

אז מה נהיה לנו כאן?

/tapuzforum/images/Emo4.gif‏ אני קוראת אתכם לסדר פעם ראשונה/tapuzforum/images/Emo70.gif
 
ואז קורה דבר מדהים

הזכ אבא והנק אמא עושים את זה יותר מהר ויותר מהר ויותר חזק ויותר חזק/tapuzforum/images/Emo67.gif
 
הכל בסדר רק ש.....

פרצו לבית שלנו, ואני כבר ממש לא מרגישה בבית, במחשבה שניה טוב לדעת כמה אנשים קוראים אותנו בלי להגיב, ועכשיו נדע להיזהר יותר.
 
למעלה