אז מה טוב יותר ?
אני קורא מכתבים של קוראות וקוראים בפורום , על אמהות , על בנים , על חברים קשרים משפחתיים , על נשואים על גירושים . בקיצור ים של מאמרים . אני זוכר את הימים של שנות הילדות ( תחילת אמצע שנות השישים ) הימים של אין כסף פנוי ואם יש כזה אז פשוט אין מה לקנות . כן מי היה מאמין שנעלי חורף יהפכו לסנדלי קיץ . מי מכם זוכר תהליך כזה ? לוקחים את הנעל חותכים את הקצוות על מנת שהאצבעות תרוצנה קדימה וכך מנעל חורף יש סנדל קיץ . מי מאתנו זוכר את נעיצת הפירזול ( לא לא לסוסים ) פירזול בצורת ירח שישמור את סולית הנעל שלא תשתפשף ותשאר בשלמותה . בגדים היו עוברים מאח לאח , מאחות לאח מדור לדור . כסף כיס ??? חחחחחחחח , הצחקתם אותי ....מה זה ? כלום אפס אין גרוש ... והיום ? כמה שתיתן אתה מרגיש אשם , אולי לא נתתי מספיק . תקנה נעל יום ונעל אחה"צ , בגד יום ובגד לערב , תחרות יום יומית לרצות את הבת לרצות את הבן . הימים נעשים קשים יותר , אלפי בתי אב נשארים ללא מפרנסים , אבטלה גואה , המלחמה מלחמת השרדות . עכשיו צריך לחשוב , איך מביאים אוכל הביתה , איך משלמים את החשמל , המים , המיסים , איך משלמים , משלמים ומשלמים . אז עכשיו אני שואל את עצמי , מה היה טוב יותר ? התקופה של אז ? של מעט כסף ומעידך מעט מאוד גירוי של קניות . לא חנויות , לא קניונים , אין שפע אין על מה לבזבז . אוקי , אמשיך לעצום עיניים , לחלום . אתם יודעים מה ? שנהייה בריאים , שנדע לצמצם כשיש צורך , שנדע לשמור על פרופורציות . וכשלא יהיה נדע להגיד אין ולא ... שבוע טוב , יהונתן 38 .
אני קורא מכתבים של קוראות וקוראים בפורום , על אמהות , על בנים , על חברים קשרים משפחתיים , על נשואים על גירושים . בקיצור ים של מאמרים . אני זוכר את הימים של שנות הילדות ( תחילת אמצע שנות השישים ) הימים של אין כסף פנוי ואם יש כזה אז פשוט אין מה לקנות . כן מי היה מאמין שנעלי חורף יהפכו לסנדלי קיץ . מי מכם זוכר תהליך כזה ? לוקחים את הנעל חותכים את הקצוות על מנת שהאצבעות תרוצנה קדימה וכך מנעל חורף יש סנדל קיץ . מי מאתנו זוכר את נעיצת הפירזול ( לא לא לסוסים ) פירזול בצורת ירח שישמור את סולית הנעל שלא תשתפשף ותשאר בשלמותה . בגדים היו עוברים מאח לאח , מאחות לאח מדור לדור . כסף כיס ??? חחחחחחחח , הצחקתם אותי ....מה זה ? כלום אפס אין גרוש ... והיום ? כמה שתיתן אתה מרגיש אשם , אולי לא נתתי מספיק . תקנה נעל יום ונעל אחה"צ , בגד יום ובגד לערב , תחרות יום יומית לרצות את הבת לרצות את הבן . הימים נעשים קשים יותר , אלפי בתי אב נשארים ללא מפרנסים , אבטלה גואה , המלחמה מלחמת השרדות . עכשיו צריך לחשוב , איך מביאים אוכל הביתה , איך משלמים את החשמל , המים , המיסים , איך משלמים , משלמים ומשלמים . אז עכשיו אני שואל את עצמי , מה היה טוב יותר ? התקופה של אז ? של מעט כסף ומעידך מעט מאוד גירוי של קניות . לא חנויות , לא קניונים , אין שפע אין על מה לבזבז . אוקי , אמשיך לעצום עיניים , לחלום . אתם יודעים מה ? שנהייה בריאים , שנדע לצמצם כשיש צורך , שנדע לשמור על פרופורציות . וכשלא יהיה נדע להגיד אין ולא ... שבוע טוב , יהונתן 38 .