יש קצת חדש תחת השמש
בחזית הזואולוגית -
אין צבים. הלכו ואינם ואין איש יודע לאן.
בחזית התעסוקה -
עיסוקים חדשים בעבודה, מעניינים עד מאד
אך (וגם על כן) גוררים איתם שעות עבודה ארוכות מן הרגיל.
טוב שאין לי חברה, אחרת כבר לא הייתה לי חברה.
בחזית מזג האוויר -
השבוע היה כאן חורף, בניגוד לשבועות קודמים.
בחזית הספורטיבית -
ממשיך להילחם בזקנה באמצעים המקובלים.
בחזית הקולינארית -
צמצום בכמות העוגיות. כנראה זמני, אבל נראה.
בחזית החזזית -
אין חזית כזו, אבל רציתי לכתוב את זה.
בחזית הפדגוגית -
רואה שכר בעמלי. דומה שיש תוצאות ואני צופה בחדו"א.
בחזית האישית -
ממשיך להיות גבוה ונחמד מתוך הרגל.