אז מה חדש ?

KUK NICK

New member
אז מה חדש ?

מכירים את השאלה הזו ״מה חדש איתך?״

הגיע הזמן לענות עליה ברצינות !!

פרייסטיל תשובות של ״מה חדש״ בחיים שלכם.

אצלי מה שחדש זה שאני באמת אבל באמת באמת באמת באמת מאמין שהפועל תנצח מחר...

gote nightee pipol
 

השלושר

New member
יש קצת חדש תחת השמש

בחזית הזואולוגית -
אין צבים. הלכו ואינם ואין איש יודע לאן.

בחזית התעסוקה -
עיסוקים חדשים בעבודה, מעניינים עד מאד
אך (וגם על כן) גוררים איתם שעות עבודה ארוכות מן הרגיל.
טוב שאין לי חברה, אחרת כבר לא הייתה לי חברה.

בחזית מזג האוויר -
השבוע היה כאן חורף, בניגוד לשבועות קודמים.

בחזית הספורטיבית -
ממשיך להילחם בזקנה באמצעים המקובלים.

בחזית הקולינארית -
צמצום בכמות העוגיות. כנראה זמני, אבל נראה.

בחזית החזזית -
אין חזית כזו, אבל רציתי לכתוב את זה.

בחזית הפדגוגית -
רואה שכר בעמלי. דומה שיש תוצאות ואני צופה בחדו"א.

בחזית האישית -
ממשיך להיות גבוה ונחמד מתוך הרגל.
 
למעלה