אז מה היה לנו,,,,?

גיורא?????????

אופו אתה??? עדיין מצחצח את הנעליים?? חחחחחחחחח מדליקה
"אם כשלה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיך בך"
 
שולינקה נהנתי אתמול מאוד מ-750 ../images/Emo3.gif

שולינקה יש לך בעל אחלה מאוד נהנתי לשוחח איתו,מסרי לו ד"ש. נהנתי מאוד מכל שעה,מכל דקה,מכל שניה, מכל שבריר של שניה. חחחחחחחחח דיי לא רוצה להמשיך עוד אתם בסוף תתפסו ת.ת חחחחחחח [URL='http://'] לא חותם על משכנתא[/URL] ג´רי
 

ה נ מ ר

New member
מה היה לנו? היה טוב וטוב שהיה

אז ככה היה נחמד מאד חבל שלא באו עוד אנשים ונקווה שיהיה עוד פעם בינתיים מזל טוב לאשתו של גיורא וגמר חתימה טובה לכולם
 
אשתו של סער???

ביום כיפורים אסור להיות להעצב - הראי על פנייך
ולא
במפגש הבא, תוזמני. שיהיה לך גמר חתימה טובה וצום קל. מדליקה
"אם כלשה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיש בך"
 
אסור להעצב = אוף חייבת תיקון ../images/Emo3.gif

מישום מה הוספתי "להיות" - חחחחחחחח ובנוסף "מזל טוב" לאשתו של גיורא, ליום הולדתה, המון אושר ובריאות.
מדליקה
"אם כשלה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיש בך"
 
למעלה