אז מה היה לנו שם??? שקט ועוד קצת שקט ואני. אהלנים אנשימים
ח חיה בגונגל New member 13/11/06 #2 ערב טוב טאקי גם פה שקט, סופסופ.... למרות שעכשו ממש מתאים לי קצת רעש, מסוג אחר, מוזיקה מקפיצה כזו..
א אהבה ונשיקות New member 13/11/06 #3 ערב טוב../images/Emo189.gif שקט פה,מה קורה? ששששששששששששש............ZZZZZZZZZ שלא נעיר אותם.
J jozefin3 New member 13/11/06 #5 ../images/Emo42.gifבוקר טוב , לאחר השקט של הלילה, בוקר נפלא לכולםם נשיקות לבוקר , מי שרוצה מוזמן רק הלחי כמובן
../images/Emo42.gifבוקר טוב , לאחר השקט של הלילה, בוקר נפלא לכולםם נשיקות לבוקר , מי שרוצה מוזמן רק הלחי כמובן