אז מה היה לנו שם???

טאKילה

New member
אז מה היה לנו שם???

שקט ועוד קצת שקט ואני. אהלנים אנשימים
 
ערב טוב טאקי

גם פה שקט, סופסופ....
למרות שעכשו ממש מתאים לי קצת רעש, מסוג אחר, מוזיקה מקפיצה כזו..
 

jozefin3

New member
../images/Emo42.gifבוקר טוב , לאחר השקט של

הלילה, בוקר נפלא לכולםם
נשיקות לבוקר
, מי שרוצה מוזמן
רק הלחי כמובן
 
למעלה