אז מה דעתם על הפרק שלהיום?

lentik

New member
אז מה דעתם על הפרק שלהיום?

שמחה שהוא העיף את התאומות, עלו לי על העצבים... למה להיות מפגרות? ליאת גם מעצבנת דפנה... מה זה הקול המעצבן הזה?? נטלי יפיפיה אבל קצת נראה לי מעורערת מבחינה נפשית?..
 
לא ראיתי את הפרק ה-3 אבלללל

זה דווקא מעולה שהדיח את התאומות כמה שהן חמודות- מה הוא אמור לעשות איתן אם הוא מחפש משהו רציני? והקטע שהן דומות ועושות הכל ביחד כבר די מוצה, לא?
 

Reservoir Dog

New member
דעתי על התאומות

יעל התגלתה כמעט בוגרת יותר,גיא כנראה לקח החלטה שגם אם הוא ילך עם אחת קדימה בשלבים זה לא יסתדר כי עדיין יש לה את הקשר המשפחתי עם האחות השניה שתהיה פגועה מהצעד.טעות של התאומות מראש שניגשו לתוכנית. דעתי על ההדחה,גיא כנראה לא ראה את ההתנהגות המלאה של מיתר לכן לא הדיח אותה,ואולי נסיון ההצלה העצמי שלה רגע לפני טקס הורד הציל אותה למרות שיכול להיות שגיא כבר היה נעול על הדחת התאומות. סיבוב הבא אם מיתר לא תתנהג בהתאם היא בהחלט ברשימת המועמדות להדחה.אבל כנראה גם שהלחץ יוצא משליטה לפעמים,יפה שהיא התנצלה כלפי אחת הבנות שהיא פגעה בהן למרות שההתנצלות לא הייתה גם מול חלק מהבנות האחרות שלא עשו כלום.
 
נטלי פצצה ממש כאילו זה שהיא ביישנית זה + גדול

חבל שהיא לא מעריכה את עצמה אבל עדיין יפה גם שהיא לא מעריצה את עצמה שחכתי מיזאת יעל אבל המהממת השנייה זאת זאת שבהתחלה הייתה עם משקפיים מכוערות ענקיות ועכשיו רואים איזה שווה היא אבל נטלי מקסימה! מיתר הזאת בע
 
למעלה