אז מה דעתכם על אוסקר?

Guy K

New member
אז מה דעתכם על אוסקר?

אמנם בינתים הוא עוד לא עשה כלום חוץ מלהפצע, אבל בארה"ב הוא כבר הספיק לפתוח מועדון, לגרום למייסי למות, להתנשק עם ברידג'ט, להשלים עם מאסימו, ואפילו להתחבר עם סטפני
מה שכן, הוא עוד לא נמצא חודשיים בסדרה וכבר יש שמועות שבריאן גסקיל מתחרט שהוא הגיע ליפים והאמיצים כי העלילות שלו לא ממש מעניינות. מישהו מופתע? מרוב שהסדרה מלהקת לפעמים הם שוכחים שחוץ מללהק צריך גם.. אה.. לכתוב עלילות?
 

sashkashurik

New member
האמת שבהתחלה הוא היה חמוד.

אבל עכשיו כבר התרגלתי אליו וכל החומד שלו נעלם. עכשיו דיקן יותר חמוד בעיניי... ולגבי העלילה שלו - שיחליטו שם ביפים -
- בריג'יט תהיה איתו או עם דיקן???
 

Guy K

New member
זה מה שקורה כשהתסריטים בידיים של בל

הוא לא משמ יודע לאיזה כיוון הוא הולך, אז הוא מפציץ במליון עלילות בו זמנית ולא סוגר אף אחת. שאני רק אזכיר לך מה עבר עלינו מאז יוני השנה? ברוק גורשה מפורסטר, התחתנה עם רידג', שנחטף ע"י שילה, שהראתה את הבת של מאסימו, שהתחתן עם ג'קי, שגילתה למאסימו את האמת על ניקי, שהתאהב בברוק, שנכנסה להריון והשלימה עם סטפני, שהחזירה את פורסטר לאריק, שנלחם בדיקן, שאיבד את מייסי, שגנבה את הבן של ריק, שעזב את אמבר, שעבדה במועדון של אוזי, שפלירטט עם ברידג'ט, שפלירטטה עם דיקן, שהפך למשותק אחרי שנורה על ידי אריק, שחיזר אחרי ג'קי... וכו, וכו, וכו. כל העלילות האלו היו בחצי שנה האחרונה! וכולן היו עם פוטנציאל נהדר - וכולן היו משעממות. אז מה חדש...? בכל פעם מגיעה דמות חדשה מהממת - ונעלמת. או גרוע מזה, הופכת לעציץ - סטייל סמי, טרישה, מארק, אפילו קריסטן ובעלה חולה האיידס. נו, יהיה טוב.
 

SupeRonit

New member
אתה צודק

בעיקר החלק של שילה והתינוקת שהיא יכלה לעשות מזה סקנדל ,אבל היא פשוט נעלמה.ממש פיגור
 

sashkashurik

New member
בעיקרון אני דווקא אוהבת

כשלא מורחים את העלילה, אלא היא רצה לה, אחרת משעמם. אבל אתה צודק, שאין לשום עלילה שום סיום - זה פשוט נשאר להיות תלוי באוויר, עד שחוזרים לזה, ואז גם משנים דברים, ומוסיפים דברים שלא היו מעולם. וזה באמת מעצבן!
 

לינה18

New member
אני לא מסכימה שכולן היו משעממות!

אני כן מסכימה שיש עלילות-כמו הסיפור עם ג'קי ואריק והסיפור עם הבת של מסימו משילה שצריך להמשיך. אך כל שאר העלילות שהזכרת לפי דעתי כבר הסתיימו. ואני חושבת שעדיף שכל עלילה תהיה קצרה(כמו שזה עכשיו) ולא תתמרח על המון חודשים כמו החל מהחתונה הראשונה של אמבר וריק ועד לפרדה שלהם בעקבות הגילוי בונציה.
 

לינה18

New member
אוסקר-עם בריג'ית?

לפי דעתי הוא צריך להיות עם בריג'ית, או עם אמבר. דיקן פשוט משעממם מדיי.
 

SupeRonit

New member
אם הוא יעזוב בוא יעשה בחוכמה

הדמות שלו משעממת אותי ואין לי כוח לברידג'יט שהפכו אותה לאמא תרזה צדקנית ומעצבנת
 

eranmc

New member
אין לי מושג מה התפקיד שלו

אני לא רואה כל יום היפים והאמיצים ויש לי יחוסר ידע עצום!!!!! שאלה: האם ניק וברידגיט שכבו? כשהיא באה אליו שיכורה הוא לקח אותה לסירה שלו ויום למחרת לא ראיתי
 

לינה18

New member
ניק ובריג'ית לא שכבו!

אבל מה שכן היה בפרק הבא זאת סצנת קנאה מאוד יפה מצדו של ריג', כשהוא מצא אותה שם והיא נתנה לו להאמין למשך כמה רגעים שהיא כן שכבה עם ניק.
 

moriabar

New member
היי, אני חדשה...

מה??? מייסי תמות??? לא חרשנו ת'קטע הזה???
 
דייי כבר!!!!

אני מציע לאמץ קטע שמאוד מקובל בהרבה פורומים של סדרות טלוויזיה את הסימן הזה
(ספוילר) שמים אם אתם רואים מעבר למה שמשודר בערוץ 2, ואתם רוצים לדבר על קטעים שקורים, נגיד, בפרקים שמשודרים באמריקה, אבל כמו שרואים פה, זה הורס (מכאן המילה ספויל) לכל השאר שרואים לפי מה שערוץ 2 משדר כמו שקרה עכשיו שגילית לנו שמיסי תמות. אז בבקשה תקשיבו למה שאמרתי
 

לינה18

New member
נכון, חרשנו!

כמה אפשר להרוג אותה?!דווקא דמות עם הרבה פוטנציאל וחבל.
 

לינה18

New member
אוסקר חמוד

אבל המבטא שלו מעצבן. אהבתי את הקטע איתו ועם בריג'ית. ולדעתי אתה צודק בהחלט-מה הטעם ללהק ולא לתת לדמויות החדשות עלילות מעניינות? או לשכוח אותם אחרי 2 פרקים בערך כמו שקרה במקרה של מארק. נורא חבל שדמויות פוטנציאליות רבות נושרות סתם כך(ולא דווקא מארק.)
 

סתוית2

New member
guy k

שאלה האים שוב הורגים את מייסי כמה פעמים מייסי מתה וקמה לתחיה?
 

Guy K

New member
../images/Emo58.gif זו הפעם השניה

אבל מאחר והמוות שלה מעולם לא נראה על המסך אלא רק ציינו אותו, יש סיכוי לא רע שיתברר שהבחורה שמתה בבית החולים בכלל לא היתה מייסי. אומרים שאולי סאלי הוציאה אותה מבית החולים בלי שאף אחד יידע ושמה אותה בבית חולים פרטי כדי שתבריא. בכל מקרה, בראד בל כבר אמר כמה פעמים שהוא רוצה שמייסי תחזור. המוות שלה היה לא צפוי, מאחר והוא הודיע שהיא רק יוצאת להפסקה ולא עוזבת לתמיד.
 

סתוית2

New member
guy k

מאיפה כל הידע שלך מהיפים והאמיצים. אני רואה מהיום הראשון שלה ואים אני בחו'ל תמיד מתקשרת בשעה 3.30 לדעת שילדי מקליטים.
 
למעלה