אז מה אתם חושבים על... האם אתם מרגישים בשינוי באל על כתוצאה מתהליך ההפרטה?
י יהושע 50 New member 26/4/04 #1 אז מה אתם חושבים על... האם אתם מרגישים בשינוי באל על כתוצאה מתהליך ההפרטה?
H hadarr2 New member 26/4/04 #3 אל על לידיעתכם אל על עדין לא עברה לידיו של בורוביץ...זה אמור לקרות רק לקראת סוף השנה.