אז מה אתם חושבים על...

יהושע 50

New member
אז מה אתם חושבים על...

האם אתם מרגישים בשינוי באל על כתוצאה מתהליך ההפרטה?
 

sela v

New member
ממש...

אני מקווה שבקרוב אני אוכל לספר את הסיפור שלי על אלעל.
 

hadarr2

New member
אל על

לידיעתכם אל על עדין לא עברה לידיו של בורוביץ...זה אמור לקרות רק לקראת סוף השנה.
 
למעלה