אז מה אם השמנתי?
היום בבוקר הייתי כהרגלי באוטובוס ובין מאמר למאמר, האדם שישב בשורה לפני קרא עיתון או עלון דתי, לא יודעת להגדיר והיה שם סיפור על אישה שהולכת לרופא שלה, והרופאה אומרת לה שהשומן לא בריא לה, והיא עונה לה אז מה אם השמנתי, אח"כ אותה אישה חוזרת לביתה ומדברת עם אמא שלה, ומספרת לה, אז האמא שלה אומרת לה, לא יהיה לך יפה אם תרזי וחוץ מזה את בריאה לחלוטין, אח"כ האישה הולכת לבעלה, ובעלה עונה לה אני אוהבת אותך כמו שאת יפה מבפנים ויפה מבחוץ, אבל העיקר הוא היופי הפנימי ובזה את הכי יפה מכולן. בקיצור מה שאני שואלת הוא כזה, האם התפיסה אצל דתיים שהיופי הוא פנימי והגוף הוא רק מעטפת? אולי ההשפעה של התקשורת על אנשים היא שמשנה את התפיסות שלהם לגבי יופי? בקיצור תהיות, מה עדיף יופי פנימי או חיצוני, ואך זה שדווקא שמבחוץ חברה שנראית פרימטיבית בתפיסות שלה, מעודדת דבר מתקדם שכזה
היום בבוקר הייתי כהרגלי באוטובוס ובין מאמר למאמר, האדם שישב בשורה לפני קרא עיתון או עלון דתי, לא יודעת להגדיר והיה שם סיפור על אישה שהולכת לרופא שלה, והרופאה אומרת לה שהשומן לא בריא לה, והיא עונה לה אז מה אם השמנתי, אח"כ אותה אישה חוזרת לביתה ומדברת עם אמא שלה, ומספרת לה, אז האמא שלה אומרת לה, לא יהיה לך יפה אם תרזי וחוץ מזה את בריאה לחלוטין, אח"כ האישה הולכת לבעלה, ובעלה עונה לה אני אוהבת אותך כמו שאת יפה מבפנים ויפה מבחוץ, אבל העיקר הוא היופי הפנימי ובזה את הכי יפה מכולן. בקיצור מה שאני שואלת הוא כזה, האם התפיסה אצל דתיים שהיופי הוא פנימי והגוף הוא רק מעטפת? אולי ההשפעה של התקשורת על אנשים היא שמשנה את התפיסות שלהם לגבי יופי? בקיצור תהיות, מה עדיף יופי פנימי או חיצוני, ואך זה שדווקא שמבחוץ חברה שנראית פרימטיבית בתפיסות שלה, מעודדת דבר מתקדם שכזה