אז מה אלהים מתכוון?

אז מה אלהים מתכוון?

בלגאנים בעולם תמיד היו מתכון ליודעי נפש האלהים להוכיח את מה שרצו להוכיח, מהאיאמים באיסלם שהוכיחו את העם על אי האזינם לדברי הנביא ועל טבלם את לחמם ביין פיגולים רח"ל ועד רבנים וכמרים שהוכיחו תמיד מכל דבר את שרצו להוכיח, בעיקר אצל חכמי ישראל בדורות האחרונים רווח להסביר כל שינוי בסדר העולם בפעמי משיח ההולך ומתקרב בצעדי ענק על גבי סוסו הלבן והזקן, מעניין מה מסבירים עכשיו? בטח מצאו איזה מדרש שכבר ראה וידע הכל מראש........
 
את רוצה שוב?

יא מגעילה!
 

admor

New member
גם אני זקן ומשועמם

אבל מקווה שאני לפחות "בן אדם"
 
נחכה לדילוג החדש של הידברות

יש להידברות מנהג מעניין למצוא דילוג בתורה לכל מאורע גדול שמתרחש. אני לא נכנס לויכוח לגבי "המובהקות הסטטיסטית" של הנתונים, נניח את זה לפורום אתאיזם ודת. רק מעניין כל פעם לראות את עיוותי הלשון שלהם, זה יכול להיות בין לאדן, או בן לאדן, מוחמד או מחמד, העיקר להגיע לדילוג הרצוי.
 

אאולי

New member
מה מפריע לך? זה שהם

מעוותים או משמיטים אותיות? או,שהם יוצרים צירופים כדי להסביר תופעות מסוימות? או,בכלל מה שהם עושים. בחיאת כופר,זו דמוקרטיה,ויש בה גם חופש ביטוי,ולידיעתך,יש קהלים שמאוד אוהבים את הפן הזה. באשר לי,כל מה שמפריע לי אני מדלגת באופן רצוי,ולא מבזבזת אנרגיות מיותרות. סתם רעיון לשימור אנרגיה.
 
הא?

נו, אז בשם חופש הביטוי הקדוש אסור לי קצת לצחוק עליהם? <בעיקר כופר ממליץ לך לא לבזבז אנרגיות מיותרות בקריאת ההודעות שלו>
 

laife

New member
אהבתי אותם

אחרי שלא מצאו 'חיסול יאסין', הם הפכו את זה ל'מיחו יאסין' (?) (מלשון תמחה את זכר עמלק) מה שכן מחו כותבים לא מיחו....
 

אאולי

New member
וואללה? נקודה למחשבה. מי הגאון

האיש או המסכה? סתאאאאאם בצחוק
 

Umberto Eco

New member
בפורום חרדים דברו על זה ../images/Emo13.gif

"בחסדי שמים נמנע חילול השם לולא רעידת האדמה הקשה שפקדה אמש את דרום אסיה לא היה ניתן להשיג עיתון בארץ ללא כותרות ענק על החרדים המתפלגים . אז כנראה העיתוי לא היה מקרי" כל מלה זהב
 

admor

New member
נקודה למחשבה

ב"חסדי שמים" הללו גרמו למותם של כ50,000 בני אנוש לפציעתם של מאות אלפים ולמליונים שנשארו ללא קורת גג. (אבל הם גויים וחייהם לא נחשבים לעומת כתבה בעיתון בעמוד 7)
 
למעלה