אז כמו שהבטחתי הנה ההמשך

אנילה1

New member
שילגיה. עכשיו ברצינות.

יש לך חומרים לכתיבת טלנובלה מעולה. ואת גם כותבת טוב אז יאללה תכתבי מה קורה במשפחה של בעלך בצורת טלנובלה. אולי יהיה שווה לשלוח את זה לטלוויזיה. ואז תרוויחי כל כך הרבה שלא תרגישי ריגשי אשמה להוציא כסף על עצמך.
 
זה ינחם אותך אם אומר לך

שגם אני גרה 5 דקות מהוריי וחצי שעה מחמותי. ולי יש חמישה ילדים ,תינוק שגם אני מניקה בית לנקות ,כביסות ועוד. אבל אני לא מצפה מאף אחד שיעזור לי כי אף אחד לא חייב לי כלום חמותי בחיים לא שמרה ביביסיטר על ילדיי מלבד מתנה ביום הההולדת היא לא עושה כלום למען ילדיי אמא שלי כשיכלה עזרה לי ואמא זה לא חמה........ תמיד תזכרי זאת. לעומת זה על הילדים של אח של בעלי היא כן שמרה אז מה לעשות ? לא צריכה טובות מאף אחד. ברגע שתביני שאף אחד לא חייב לך כלום את תחיי טוב.
 

snowhite1064

New member
לילונית, אני כל כך מעריצה אותך.

חמישה ילדים (טפו,טפו שיהיו בריאים)!!! יש ימים שאני עם השלושה משתגעת. אני לא מצפה שיעזור לי, אבל כמו שאמרתי לפעמים זה נחוץ. מה עשית עם הילדים האחרים שהלכת ללדת? הרי מן הסתם בעלך היה איתך ולידה זה לא 5 דקות. אני לא יודעת מה ההפרשים בין הילדים שלך , אבל שילדתי את בני (הילד השני) בתי הגדולה היתה בת שנה ועשרה חודשים. אני נסעתי לבית החולים בשעה 08:00 בבוקר (אחרי ששמנו את הילדה במעון) אבל אחרי הצהריים הוריי נסעו ליישוב בו אנו גרים והוציאו אותה מהמעון והביאו אותה אליי לבית החולים על מנת שתראה אותי ואת אחיה "החדש". בעלי כבר באותו ערב התחיל לחפש מוהל ואולם עם אבא שלי כי אין הרבה זמן לזה. ואני הייתי רגועה שבשלושת הימים שהייתי בבית החולים בעלי והילדה ישנו אצל הוריי. אימי דואגת תמיד שיהיו לה בגדים של הילדים ושל בעלי ושלי אצלה. כך שאם במקרה אנחנו "נתקעים" (פעם אחת באנו לארוחת ערב והיה מבול רציני שאי אפשר היה לראות ממטר אז נשארנו לישון שם) יש לנו בגדים להחלפה. אני מעולם לא חשבתי שמישהו חייב לי משהו ולראייה אנחנו שילמנו על רוב החתונה שלנו וקנינו בית מהכסף שלנו.
 
תודה שילגייה........./images/Emo24.gif

אצלי זה סיפור שונה יש לי 2 בנות גדולות 16-14-101/2 בן בן 6 וחצי ותינוק אני אושפזתי יום לפני שילדתי בסיכון גבוהה וביתי הגדולה שמרה על אחים שלה וחוץ מזה המשפחה שלי גרה 5 דקות הליכה ממני. למחרת השתחררתי בצהרים באתי מצאתי את הבית מבריק ארוחת צהרים מוכנה. כמובן בבעלי עזר לה למחרת בלילה ב4 לפנות בוקר חזרתי לבית היולדות ואז ילדתי ,היה לי מזל שזה היה לפנות בוקר.הערנו את היךדה הגדולה לפני שיצאנו אמרנו לה שאנחנו הולכים לבית יולדות ,וילדתי בבוקר בשעה 8.20 חוץ מה שבעלי טיפל בקטנים ולא הלך לעבודה שבוע כמעט. מה גם שחמותי אפילו לא הציעה את עזרתה היא גרה 2 מטר מבית היולדות. אפילו לבקר לא באה לא היא לא ילדיה ולא כלותיה. על מה את מדברת בכלל?
 

snowhite1064

New member
אני מבינה. את רוצה להגיד לי שלמרות

שאת לא מצפה לשום דבר מאף אחד זה לא קצת הפריע לך שהם לא באו לראות את התינוק (נגיד שהם לא רוצים לראות אותך). תראי, אני את חמי לא כל כך אוהבת. את האמת קשה לי להסתכל לו בעיניים (בגלל כל מיני קטעים שהוא עשה לנו. לא הייתי רוצה לפרט יותר מדי אבל תאמיני לי שזה היה מאוד לא נעים) אבל די כעסתי שכאשר ילדתי את הבן האמצעי ועכשיו את הבת הקטנה הוא לא בא לבקר או לראות אותם. את הבכורה הוא בא לראות רק מפני שבעלי נסע ולקח אותו בכח. הוא אמר לו שהוא צריך להתבייש שהוא לא בא לראות את הנכדה הראשונה שלו. ואם כבר מדברים על בעלים. איך בעלך התייחס לעובדה שאף אחד לא הציע לו עזרה מהמשפחה שלו ולא באו לראות את התינוק ואותך. תראי סבא וסבתא שלי מצד אבי לא עשו כלום בשבילנו. עלינו לארץ כאשר הייתי בת 8 ואחי היה בן שלוש. על מנת לעלות ארצה באוניה אבי חזר להיות ימאי במשך שנתיים (הוא הפסיק להיות ימאי כאשר פגש את אימי). כאשר עלינו לארץ אימי הייתה אחרי שנתיים מאוד קשות. אבי התחיל להפליג (היא הייתה בהריון השלישי) ואז בעקבות דימומים גילו לה סרטן ברחם. נאלצו להפסיק את ההריון ולכרות את הרחם. ואימי הייתה בסך הכל בת 26 , והיא ואבי תיכננו הרבה ילדים, אבל לא יצא. היא הייתה במשבר מאוד קשה (אני לא זוכרת אבל ככה סיפרו לי שגדלתי). סבא שלי היה קצב באחת מרשתות השיווק הגדולות שבמקרה ממוקמת 100 מטר מהבית שבו גרנו. לא סבתא שלי ולא הוא הציעו לאימי עזרה. והיה לה מאוד קשה כי גם את השפה היא לא כל כך הכירה (היא אמריקאית במקור). כאשר אביהפסיק להפליג הוא פתאום "גילה" איזה הורים יש לו. הוא נפצע במלחמת שלום הגליל, ואף אחד מהוריו לא באו לראות אותו. אימי הייתה משאירה אותנו עם חברים של ההורים כדי שאימי תוכל לשבת ליד המיטה שלו כיוון שהוא לא יכל לקום מהמיטה במשך חודשיים וחצי. הם אפילו לא הציעו לעזור . זה כל מה שאני רוצה. שבעלי "יפתח" את העיניים ויראה שההורים שלו ואחותו (מאמא שלו) הם לא צדיקים כמו שהוא חושב.
 
שלגיה../images/Emo24.gif

מקווה שמכונת הכביסה תתוקן בהקדם!!! זה סיוט להיות בלי מכונת כביסה. גם לי היה שבוע כזה, לא מזמן. לא היתה לי ברירה, התתי כביסה למכבסה. והם עושים גם הובלות, באים לקחת את הכביסה ומחזירים אותה נקייה, מריחה, מקופלת ומגוהצת... ותחשבי על זה...
 
היי לילונית

אני בסדר גמור, תודה. עומר עוד לא כל כך מרגיש טוב, אבל שלחתי אותו לגן עם מנת אקמולי, כי הן נסעו היום לאולפני ההסרטה החדשים ברעננה, והיה חבל לי שהוא יפסיד את זה. בכל אופן, 2 חברות שלי הן המלוות של הגן, ובכל בעיה שתהיה הן תתקשרנה אלי. מקווה שהכל יהיה בסדר. ומה שלומך את? מה שלום הילדים?
 
אצלי הכל טוב ........./images/Emo25.gif

וגם הילדים תודה לאל בסדר........ אני מזה מתרגשת ......... הבת שלי התחילה בגרות בחשבון יש להם היום מרתון.........
 

snowhite1064

New member
הבטיחו לי שהיא תתוקן במהירות בגלל

שיש לי תינוקת. אגב, איפה שאני גרה אין מכבסה. אני צריכה לנסוע 45 כדי להגיע למקום עם מכבסה. בגלל זה לא נתתי את הכביסה במכבסה. מה שהיה דחוף לי כיבסתי ביד. אבל תודה על ההתעניינות. חוץ מזה אולי כאן המקום לציין את השכנים המקסימים שלי. כולם זוגות צעירים שגרים במרחק מהוריהם. ברור שההורים לא יכולים להגיע כל פעם לעזור אז אנחנו עוזרים אחד לשני. פעם אני לוקחת את הילד של השכן לגן ומהגן ופעם היא. פעם אני עושה ביביסיטר לשכן זה או אחר ופעם אחרת הם. וזה כל מה שאני אומרת שצריך להיות. יד רוחצת יד. אני לא מצפה שיעשו בשבילי אבל זה נעים לראות שאכפת למישהו ממך.
 
שלגיה מתוקה............/images/Emo24.gif

כשאני קוראת את סיפורך אני מתנחמת ............. תקראי סיפורים של אחרים ותראה שבעייתך תתגמד לעומת בעיית אחרים. וכן שכנים זה דבר טוב לפעמים יותר טוב ממשפחה.
 

sovlanit

New member
SNOWHITE 1064,וואו,

מאחלת תיקון ואתמול למכונת הכביסה... חיבוק
 

rotem119

New member
אנילה אני לא מסכימה אם מה שאת אומרת

למה אז ככה כי ראשית כל היא לא בח"ול שנית כל היא יכולה לקבל עזרה מחמתה מה קרה אבל לבקש ממנה דברים כמו לתת לבת שלה את האוטו כן אז מה היא לא יכולה להשגיח קצת על הילדים????היא בסך הכל סבתא שלהםםםםםםםם קצת עזרה לא ירד מהכבוד שלה
 

jesenia

New member
את לא מבינה

לחשוב שהיא גרה בחו"ל יעזור **לה**, ואך ורק לה. יש אנשים שיודעים רק לדרוש ולא לתת, אז מהיעזרו ציפיות למהפך בהתנהגות? המהפך לא יבוא מאנשים אחרים, הוא בא רק מעצמך!
 

ל א ו

New member
איכסהההההה יש לך גיסה וחמות

מהסיפורים של המכשפות. אל תבקשי מהם טובות ואל תעיזי לעשות להם טובות. את הרכב שלך תשמרי לעצמך ואל תתני לאף אחד רק לבעלך ולילדים שלך כשיגדלו. את בעלך תנערי טוב טוב ותסבירי לו את הדברים מצד שלך, אולי הוא יצליח להבין שמשפחה זו משפחה אבל יש גבולות לכמה "שטיח" הוא יכול להיות. ולגיסתך אל תחזירי את הכסף שהיא שילמה על הגרר וככה היא תלמד לא לבקש ושחמותך לא תתערב בעינייני כספים בינך לבין בעלך.
 

sovlanit

New member
SNOWHITE1064,

תגידי, בסוף חמיך וחמותך התארחו בליל הסדר אצל אימך???
 
למעלה