אז ככה....

ahbarfilez

New member
אז ככה....

אני לומד נהיגה... ועשיתי כבר 18 שיעורים... עכשיו, יש לי עוד טעויות פה ושם, כמו נגיד: -אני שוכח להעביר לשלישי כשצריך... -אני לא מאותת בעצירה לפעמים -אני לא מספיק לגלוש ולהסתכל ביחד בהתקרבות לצומת T [הסתעפות] ונאלץ לעצור -אני משחרר את הקלאץ' מהר מדי עכשיו, כל פעם המורה שואל אותי "למה לא עברת לשלישי?", ואני מנסה להסביר לא למה לא... עכשיו - זה לא שאני מתווכח איתו, אני בסה"כ עונה לו על השאלה... והוא מתעצבן מזה ואומר שאני אתווכח איתו ושאני לא אתווכח ויעשה רק מה שהוא אומר... והוא ממש מעצבן.. יענו על כל מילה שאני אומר הוא אומר לי את זה... עכשיו, חוץ מזה, הוא לוקח 290 שקל על זה שהוא נותן לי את האוטו שלו לטסט, וכוסעמק, לפי החוק אני צריך לשלם רק מחיר של שיעור רגיל [90 ש"ח]... וזה ממש מעצבן... אז שתי שאלות: -מה לעשות בעניין הראשון, להחליף אותו או לנסות לדבר איתו? -לגבי הכסף, כדאי לי להציג בפניו את החוק ולדרוש ממנו שייקח מחיר נורמלי, או שזה רק יגרום לו לשנוא אותי ולסחוט ממני עוד שיעורים?
 
לדעתי

א. אתה פשוט צריך להעביר לשלישי, אי אפשר אחרת, אם המהירות תהייה גבוהה ומתאימה להילוך שלישי ואתה תיסע בשני אז זה לא טוב, זה גם הורס את הרכב אם אתה תמיד תמשוך בהילוך שני. ב. לגבי האיתות בעצירה, אין אתה חייב לעשות את זה, גם אני פעם שחכתי, נסה פשוט להתרכז קצת יותר כדי לא לשכוח לאותת, פעם הבאה לפני שתעצור אז תחשוב, מסתכל במראה, מאותת ועוצר. ג.כמו שהמורה שלי אמר לי ואני עושה ככה זה לפני צמתים כאלה שנגיד הראות לא טובה, או שיש לי תמרור של תן זכות קדימה אני פשוט מוריד להילוך ראשון נוסע לאט ואז אני מצליח לקלוט הכל, תתחיל אולי את הגלישה קצת לפני. ד. לגבי הקלאץ' אתה פשוט צריך להרגיש אותו, שאל עוד פעם את המורה על הקטע של הקלאץ' אתה תקלוט בסוף זה לא קשה, אתה משחחרר אותו מהר עד נקודת החיכוך ומשם אתה עם הוספת דוושת הגז משחחר את הקלאץ' לאט. ובכלל אני חושב שרוב הבעיות שלך זה גלל שאתה שוכח או לא מתרכז, אולי אתה לחוץ? תירגע יותר אל תהייה בלחץ. גם לי יש קטעים שאני מנסה להסביר למורה למה טעיתי והוא חושב שאני מתווכח איתו, זה ממש מעצבן אז שזה קורה אני מנסה להסביר ככה שלא יחשוב שאני מתווכח, או פשוט נמנע ולעשות את הטעויות שהוא תמיד יגיד לי "למה עשית.לא עשית ככה"
 
לגבי התשלום.

אתה סתם מתעצבן אחי וחבל.. 290 ש"ח זה מחיר סביר לגמרי.. (נכון שזה יקר בעיניך אבל כל מורה לוקח מחיר דומה ומעלה על "העמדת רכב לטסט" (אני עצמי שילמתי 350 ש"ח ויש רבים כמותי..) ואגב- לא ידוע לי על החוק שאמרת אם תוכל להביא מקור- אשמח.
 

נטלי 100

New member
מה? מחיר לטסט פנימי זה מחיר לשיעור

רגיל.. ולא לתת שיעבדו עלייכם!
 
א' כל- הוא דיבר על טסט חיצוני.

ב' כל- גם לטסט פנימי זה לא אותו מחיר אצל רוב רובם של המורים..
 

spikes1

New member
כן באמת יש חוק כזה

הביאו אותו פה לפני כמה ימים שמחיר העמדת רכב לטסט לא יעלה על מחיר השיעור האחרון אבל אין אף מורה שמציית לחוק הזה טוב כמו שהוא מציית לחוק שאסור להגיש לטסט לפני 28 שיעורים אתה יכול להתווכח עם המורה שלך ולהראות לו את החוק הזה ובטח לא תיהיה לו ברירה.. אבל אתה יכול לוותר על זה אם לא בא לך להסתכסך איתו
 
למעלה