אז ככה

אז ככה

מה נשמע עם כולם מקווה שטוב היום מישהו בעבודה אמר לי בשקט בצד שאני נראה לא כל כך טוב ושאני רק מרזה וגם שאני בסוף יחלה מזה אז אמרתי לו איזה שטות שאני עושה יותר מדי ספורט ולא אוכל כמות מספקת אותו דבר גם ההורים שלי שכבר נמאס להם להגיד שאני נראה רע אני חושב שזה משפיע עלי על הזיכרון הראיה כבר לא מצויינת כמו בהתחלה כאבי בטן אחרי ארוחה והכי גרוע זה התשישות אני חבר שלי אמר לי שאני צריך לוותר על הספורט באופן זמני ולאכול כולם רוצים את טובתי זה בטוח אין להם אינטרס ואני חשבתי שאני יתגבר על הגוף שלי ואנצח אותו במקום זה הוא מבריז לי ...לעזזל הגוף הנשמה צועקת למזון רוחני ופיזי ואתמול בלילה שוב התקפת זלילה ללא שליטה ... זה לא סוף פסוק נראה לי לילה טוב אוהב אתכם ומרגיש כמו כל אחד מכם דוני
 
למעלה