אז ככה...

oO nam nam Oo

New member
אז ככה...../images/Emo80.gif../images/Emo95.gif

לאקסטרים מייקאובר נשארו שלושה פרקים (פרקים 10, 12, 13). אם שלושתם פרקים באורך רגיל, והאנטומיה תחזור לשדר במשבצת שלה - היא תחזור לשידור ב-20.2... אבל, מאחר ופרק 11 היה פרק באורך כפול, יכול להיות שגם שני הפרקים הבאים יהיו באורך כפול, ולכן ייתכן שהיא תחזור ב-27.2 (יומולדת שלי
) או ב-6.3, ממש לתחילת הערוצים החדשים של יס.
 

LeRanch

New member
יותר הגיוני שתחזור לערוצים החדשים

כמו כל הסדרות האחרות זה יהיה ממש טיפשי לשדר אותה ביס סטארס ובאמצע להעביר אותה לערוץ ומשבצת שידור אחרים
 

AdamINC

New member
האנטומיה בכלל מיועדת לעלות במרץ

אז נראה לי שהוא תעלה ב6.3 או מאוחר מזה..
 

TheLost

New member
זה מה שהם עושים עם דוקטור הו,

ועם PSYCH שעולה ביום שני, ועם המירוץ למיליון.
 
אפרופו דוקטור הו...

ראיתי שיש את בשידור חוקר או משו כזה ביום שני בשעה 22:20..אז מתי יהיה את דוקטור הו?
 

LeRanch

New member
אה עכשיו ראיתי

החליפו בין דוקטור הו ובניחוש חוקר
 
למעלה