oO nam nam Oo
New member
אז ככה...../images/Emo80.gif../images/Emo95.gif
לאקסטרים מייקאובר נשארו שלושה פרקים (פרקים 10, 12, 13). אם שלושתם פרקים באורך רגיל, והאנטומיה תחזור לשדר במשבצת שלה - היא תחזור לשידור ב-20.2... אבל, מאחר ופרק 11 היה פרק באורך כפול, יכול להיות שגם שני הפרקים הבאים יהיו באורך כפול, ולכן ייתכן שהיא תחזור ב-27.2 (יומולדת שלי
) או ב-6.3, ממש לתחילת הערוצים החדשים של יס.
לאקסטרים מייקאובר נשארו שלושה פרקים (פרקים 10, 12, 13). אם שלושתם פרקים באורך רגיל, והאנטומיה תחזור לשדר במשבצת שלה - היא תחזור לשידור ב-20.2... אבל, מאחר ופרק 11 היה פרק באורך כפול, יכול להיות שגם שני הפרקים הבאים יהיו באורך כפול, ולכן ייתכן שהיא תחזור ב-27.2 (יומולדת שלי