אז ככה זה עובד.....

I s t a r

New member
כמו שאני רואה את זה

"כרגע זה לתמיד" אומר במפורש שזה משהו בר שינוי והיפוך ואם הייתי מיסיונרית זה היה מעודד אותי להמשיך להעיק ולהציק. כי * כרגע * משמעו - לעכשיו אבל רק לעכשיו וזה משאיר פתח גדול לשינוי. אני כאמור מעדיפה את הגישה החד משמעית שלא משאירה מקום לנג'סיות.
 

efroch99

New member
תשמעי

אני בטח לא אשנה את האמת שלי לטובת המיסיונריות..... כרגע זה לתמיד - כפי שאמרתי פעמים רבות, כי אני מכירה בכך שדברים עלולים להשתנות - אפילו שהסבירות לכך הולכת ויורדת. אני מניחה שאם הגעתי לגילי ועדיין לא מדגדג לי, אלא להפך, ואני רק רואה יתרונות בדרך החיים הנוכחית שלי, וחוץ מהרגשות יש לי עוד הר של סיבות רציונליות - אז הסיכוי שאני אתהפך בנושא זה הוא קלוש. ועדיין, יש סיכוי. אבל הסיכוי הזה לא יקטן או יגדל על פי הטפות מיסיונריות, אלא אך ורק על פי הרצונות שלי.
 

odelyam

New member
גם אני לא אשנה את דעתי בגלל שמנסים לשנות אותה

נהפוך הוא, זה רק יכול לגרום לי להתבצר בדעתי. א ב ל: אני מכירה שאמרו פעם שאין שום סיכוי שהן תהיינה אמהות, והנה יום אחד הן החליטו מסיבות כאלו ואחרות כן להביא ילדים לעולם, והיום הן אמהות, ואפילו מאושרות.. אני לא שוללת את האפשרות שאשנה את דעתי, כי אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה. מה שבטוח הוא שכבר אין אף אמא שיכולה לגרום לי לשנות את דעתי, לא נראה לי שקיים נימוק להבאת ילדים לעולם שעדיין לא שמעתי. בקיצור: אני דבקה ב"בינתיים זה לתמיד" שלי...
 

Shanice

New member
האם חשבת פעם../images/Emo35.gif

סכום המינימלי המקובל שנהוג לתת בחתונה הוא 250 לאיש. לזוג יוצא 500 ש"ח. האם חשבת פעם כמה דברים חשובים ניתן לעשות בסכום הזה? 1. עיקור/סירום חתול רחוב = 120-150 ש"ח 2. חיסון מרובע לחתול רחוב = בסביבות 80 ש"ח 3. תילוע בכדור 10 ש"ח, בזריקה = 30 ש"ח 4. קופסאת שימור A/D (לחתול חלש) או I/D (לעצירת שילשול) = 10 ש"ח 4. 8 כדורי אנטיביאוטיקה ZETO שווה 80 ש"ח 5. זריקת DEPO (סטרואידים, לא עלינו) = 60 ש"ח 6. בדיקת דם, ספירה וביאו-כימיה במכון בבית דגן = 140 ש"ח 7. רנטגן = 100-150 ש"ח 8. אולטראסאונד = 500 ש"ח האם חשבת שב-500 ש"ח שנזרק על ארוחה ביינונית מינוס, מוזיקה רועשת ואיחולים "בקרוב אצלך" אפשר היה לממן אולטראסאונד לחתול חולה? או 4-5 עיקורים/סירוסים לחתולי רחוב?
 

איילה א

New member
תילוע בזריקה 30 ש"ח?

אבוי, עשקו אותי! איפה נותנים תילוע בזריקה ב-30 ש"ח?
 

Shanice

New member
אגלה לך סוד

הוטרינרים שלי עושים את הזריקה הזו בהרבה פחות, אבל זה המחיר המקובל.
 
וגם וגם...למה לא?

אני מסתכלת על עצמי ועל תחומי הלימוד והתעסוקה שבחרתי, על בני הזוג שהיו (ואחד עדיין יש לי
). יש לי כ"כ הרבה דברים טובים ורעים להגיד עליהם. למה יש סתירה בין רגעי האושר והיאוש? כלומר למה לא הגיוני שיהיו גם רגעי אושר וגם רגעי יאוש? רגשות זה דבר מורכב ויש לדעתי מקום גם לאושר וגם ליאוש ועצב בבחירות שלנו, וזה עדיין לא אומר שלא שלמים איתן....
 
למעלה