אז, יקירותיי (ויקיריי הנחבאים) ...

hili האחת

New member
אמ...../images/Emo79.gif

הגעתי בבוקר, והייתי צריכה לחכות חצי שעה כדי שיעשו "טקס פתיחה" למסדרון החדש שלנו (כן, עם סרט אדום והכל. פשוט פטתי.) . אחר כך נודע לנו שצריך להשאיר את התיקים בחוץ וללכת לטקס (לקחנו את התיקים איתנו. למי אכפת?). היה טקס משעמם במיוחד ואז הלכנו למסדרון, אך אוי ואבוי! רק להורים מותר להכנס. בשלב הזה כבר כמעט הרגנו אותם כי הזענו כמו חמורים ב35 מעלות בחוץ, אז הם הועילו בטובם לפתוח את המסדרון, שלמזלנו היה ממוזג. נכנסנו לכיתה ודיברנו עם המחנכת החדשה (היא לימדה שפה בשנה שעברה, אז הכרנו אותה כבר). אז הייתה ארוחת עשר, הפסקנ, ואז פעילות של מה שעשינו בקיץ (כולל טופי!). אז נכנסה הרכזת שכבה (כן כן, אנחנו כיתה ז'! יש רכזת! וזה טוטאלי מאגניב כי זה אומר שאנחנו גדולים *התלהבות*) ודיברה איתנו על החוקים במסדרון החדש (בלי חריטות או ציורים על השולחן, בלי להכניס כדורים למבנה, בלי מסטיקים!!!, בלי הדבקת מערכת שעות על השולחן). אז דיברנו עוד עם המחנכת על השנה ואז נכנסו מורים בתורות לדבר איתנו. קיבלנו מורה טובה לאנגלית (כן, בפעם הראשונה מזה ארבע שנים, וזאת אותה מורה מלפני ארבע שנים), מורה חדשה לערבית (אני מתה ללמוד צרפתית), ומורה די טוב למתימטיקה (גילינו את בני גורן. וזה שיט. אלגברה חלק א'). המחנכת בסדר, נשרוד. ובתור פרס על היותנו גדולים, בסוף היום זכינו לאחר את ההסעה ולנסוע בהסעה השניה עם א'ניקים גמדיים ומעצבנים (למרות שהרוב חמודים, אני מגזימה) כי נהיה החונכים שלהם השנה. ככה בערך תראה השנה שלי, ואיך שלכם? נקודה לתהיה: המורה למוזיקה שמנגנת בטקסים השתכללה. יש לה אורגנית!! מה קרה לאקורדיון?
 
הו,נשמע שהיה די נחמד ^^

בני גורן הוא השיט הכי גדול שיש אחריי המתמטיקה עצמה. את אלגברה חלק א' אפילו אני שרדתי, אבל מה עם חלק ב', הא, מורה מטומטמת שלי ?! הא ?!!!
 
../images/Emo15.gif כרגע הזכרת את נקודת האור שבלהיות בי'...

אנחנו לא אוכלים יותר עם כיתות ז'! *שמחה* אין לי שום דבר נגד זייניקים יקירה, אבל אצלנו יש תופעה מעצבנת ביוחד. יש להם נטייה לדחוף נורא בתור לאוכל. כבר סיימתי פעם או פעמיים קבורה מתחת לערימה של זייניקים. עכשיו זהו- י-י"א-י"ב אוכלים בהפסקה שלהם ולכן! לעולם לא עוד!
 

hili האחת

New member
אנחנו אוכלים בכיתה../images/Emo79.gif

אלא אם כן את מתכוונת לצהריים, ושם אנחנו לא אוכלים, אלא רק בכיתה בהפסקה, ולא כמו שנה שעברה שאכלנו בחדר עם כל בצפר וזה היה סיוט. בתיכון יש פשוט קיוסק.
 
אז ככה...(חפירה)

קמתי בבוקר...אחריי לילה שלא ישנתי בו בכלל (לדע כללי:אני עכשיו ביתה ט') אז באנו לבצ'פר ונישארנו באותן כיתות כמו נה שעברה -.- פגשתי חברות משהשיכבה אחריי הרבה זמן שלא היתראינו ^^ ויש לי חברה שאני מנסה למכר אותה ליאויי (והולך לי דווקה לא רע P:) הראתי לה תיומן שלי והיא אמרה שטאמאקי (מהוסט קלאב) דומה לרוסי ...TT.TT אממ אחריי שהמורה בכיתה טחנה לנו תמוח על התיכון ועל כמה שאנחנו צריכים להשקיע ...היה טקס כזה שקיבלו בוא את תלמידי כיתה ז'...בזמן שאני וחברות שלי ניצלינו בשמש הם מצאו להם זמן לשיר שירי ארץ ישראל לשנה החדשה -.- אממ..אחריי שהוא היסתיים סופסוף הלכתי עם חברה ליקנות סנדוויץ' בקפיטריה...אבל היה שם תור ארוך מאוד >< ועד שהיא קנתה חצי מההפסקה הלכה ...אממ חוץ מיזה שאיחרתי לשיעור ונישארתי הרבה זמן מיחוץ לכיתה בבאסה ...היה דווקה דיי נחמד ^^ .... -סוף- נ.ב-שנה טובה ומוצלחת לכולם ...!!
 
אני הכי גדולה כאן? אני בי'

גרמו לנו בטקס פתיחה ללכת דרך שטיח אדום
אבל יום נחמד, אני לומדת עם המורה הכי טובה בבה"ס אנגלית! שנה טובה.
 
../images/Emo15.gif גמני בי' והיה מזעזע!

בתור התחלה מערכת השעות שלנו זוועתית. אנחנו לומדים תשע שעות (כלומר עד ארבע וחצי{!} כל יום, מתוכן שבע{!} שעות שבועיות מחשבים מגמתי. יש רק שתי הפסקות. המורים דחפו לנו שיעורים על ההתחלה, ואמרו בפירוש שנתחיל לפנות לנו הרבהההה הזמן. קיבלנו את המורה הכי גרוע להיסטוריה בתולדות האנושות, פלג, למרות שאמרו שנקבל את דני- שהוא מורה טוב, המורה שאני הכי שונאת למתמטיקה מלמדת את הקבצה א שבה אני לומדת, אין לנו יותר שיעורי מוזיקה, יש לנו מלא שיעורים כפולים ומשולשים, אופילו שיעור מרובע אחד! שלא לדבר שהמורים מנפנפים לנו בציון ההגשה לבגרות מול הפרצוף כבר מהיום! וקיבלנו את רסר"ית המשמעת בתור מחנכת. נו באמת! יכלו למצוא לנו מחנך או מחנכת מתאימים יותר אבל לאאאאא! ראר! זו עומדת להיות שנה ארוכהההההההההה *אנחה*
 

Mor L

New member
אני במכללה

בספיר אז בשבילי עכשיו זה העומס הכי גדול של עבודות ההגשה והמבחנים לפחות ב-16/9 הכל מסתיים ואז יש לי חודש לנוח... אני כותבת עכשיו מחזה בעבודה האחרונה שלי, ואולי רק אולי אחרי שאני אגיש אותו, אני אהפוך את הדמויות הראשיות להיקארו ואקירה ואצור סיפור אהבה טרגי ביותר. דיברתי עם מישהי מהפורום לפני כמה ימים ופתאום הרעיון הזה עלה לי לראש.
 
למעלה