אז זהו

א נ י ה ו

New member
אז זהו

החלטתי לעשות אאוטינג קל לעצמי (כבר מזמן לא ריכלו עלי בבני ברק), ובאותה הזדמנות להחליף לניק יותר סימפאטי ("חניבעל" באמת לא היה המצאה שלי). אז למי שלא מכיר (כמעט כולם בקיצור...) אני מבית חרדי "מודרני", הורי נתנו את הסכמתם שאלך לישיבת הסדר (הסגןשלה1 - אנחנו מכירים?), (ועל כך אני מודה להם - חוץ מהזמן שבו אני במילואים...
). נשוי ואבא לקטנטונת מ ק ס י מ ה, לא ממש מרגיש קשר לדת (בלשון המעטה)- אבל כלפי חוץ i"m still in the game אז זהו על קצה המזלג. אגב אשמח לקפה עם עוגת גבינה למרות שכבר כתבתי אי אילו הודעות איזוטריות.
 

Le Fay

New member
משו על מהות החיים, היקום והעולם (רק

לא 42, כי את זה כבר דרשו לנו). אבל מותר לך לדרוש במקום זה, נניח, עוגת שוקולד. או סיידר חם. (או שיסגדו לך שמונה פעמים ביום. או תקן בצוות המנהל עם שכר ואופציות).
 

Le Fay

New member
רעיון מ-צ-ו-י-ן. נאה דרשת ../images/Emo6.gif

ומה שלום כבודו על סף ערבית עגמומית זו?
 

א נ י ה ו

New member
האמת אתמול מצבי היה סתם

בינוני מינוס. היום זה כבר אנגינה. מידי פעם זוחל החוצה מהפוך ומתקתק קצת... בוקר טוב לכולם.
 

Le Fay

New member
בוקר טוב גם לך! לפחות מקווה שהיה...

יודעי דבר כאן טוענים שכוס ג´יימסון תהרוג את כל החיידקים במכה (גם את האנזימים, אם היו לך, אבל למה להתקטנן) ובאותה הזדמנות תרדים אותך עד סוף האנגינה (שבוע-שבועיים וזה עובר
). תחמם, תחמם לנו את הפוך לסבב שלנו (כול כאלב בי ג´י יום).
 
איפה אשתך בכל העסק?

יש הרבה כמוך, תתפלא. אפשר ליהות עם ולהרגיש בלי... זה נחמד ואפילו, בנסיבות מסוימות, מומלץ! אז לו לעצתי תשמע, אל תמהר "לשרוף גשרים" אלא אם כן ממש בא לך לאכול חזיר בפהרסיה, או להשתתף בחוג לנטוריזם...
 
איפה אשתך בכל העסק?

יש הרבה כמוך, תתפלא. אפשר ליהות עם ולהרגיש בלי... זה נחמד ואפילו, בנסיבות מסוימות, מומלץ! אז לו לעצתי תשמע, אל תמהר "לשרוף גשרים" אלא אם כן ממש בא לך לאכול חזיר בפהרסיה, או להשתתף בחוג לנטוריזם...(ואל תשאל אותי מה זה Fay מבינה בזה, תשאל אותה...)
 
אניהו - ברוך בואך!

לא יודע אם אנחנו מכירים (גם כי הפרופיל שנתת מתאים לעוד אי אילו עשרות אנשים נוספים, וגם כי את זיו פניי לא ממש זכו לראות הרבה מדי בבית המדרש) אבל זה משהו שניתן לתקן בקלות (לא הבית מדרש, ההיכרות.) אז יאללה ברוך הבא ותן לנו בראש!
 
למעלה