אז זהו
החלטתי לעשות אאוטינג קל לעצמי (כבר מזמן לא ריכלו עלי בבני ברק), ובאותה הזדמנות להחליף לניק יותר סימפאטי ("חניבעל" באמת לא היה המצאה שלי). אז למי שלא מכיר (כמעט כולם בקיצור...) אני מבית חרדי "מודרני", הורי נתנו את הסכמתם שאלך לישיבת הסדר (הסגןשלה1 - אנחנו מכירים?), (ועל כך אני מודה להם - חוץ מהזמן שבו אני במילואים...
). נשוי ואבא לקטנטונת מ ק ס י מ ה, לא ממש מרגיש קשר לדת (בלשון המעטה)- אבל כלפי חוץ i"m still in the game אז זהו על קצה המזלג. אגב אשמח לקפה עם עוגת גבינה למרות שכבר כתבתי אי אילו הודעות איזוטריות.
החלטתי לעשות אאוטינג קל לעצמי (כבר מזמן לא ריכלו עלי בבני ברק), ובאותה הזדמנות להחליף לניק יותר סימפאטי ("חניבעל" באמת לא היה המצאה שלי). אז למי שלא מכיר (כמעט כולם בקיצור...) אני מבית חרדי "מודרני", הורי נתנו את הסכמתם שאלך לישיבת הסדר (הסגןשלה1 - אנחנו מכירים?), (ועל כך אני מודה להם - חוץ מהזמן שבו אני במילואים...