אז הפעם לא שאלת, אלא כאב השבוע
חוק מרפי הוא דבר מחורבן, מעצבן, ומי זה המרפי הזה שנותן חוקים כלכך נכונים????
אז יום שני האופנוע במוסך טיפול 60 אלף + צמיד ארומקס t501 אחורי חדש. היום נוסע, האופנוע מרגיד לא הכי. יום שישי בדיקה נוספת. אבל מה, עכשיו יש לי משהו מעניין לעשות עוד ביום שישי. היום בשעה 18 בערך חזרתי מהעבודה, נוסע על השוליים בעליה מג´בוטיסקי, נזהר, לא יותר מדי מהר, אבל כשהיה לי קצת מרווח מקדימה, נתתי קצת גז, שוב, אני לא נוסע על השוליים מהר. אז לא יודע איך זה קרה, לא שמתי לב, כן שמתי לב והוא לא ראה אותי, אבל
נפגשתי בתחת של אופנוע אחר.
בסופו של דבר אחרי בלימה עצבנית לחלוטין (מזל על האופנוען מיומן א´), לא נכנסתי בו חזק מדי אלא עשיתי חריקה, נפלתי ועכשיו הברך שלי כואסת עלי.
למזלי מי שמכיר את האופנוע שלי, יש לי מגיני מנוע די חזקים, אז כל מה שיצא לאופנוע זה שפשוף חזק למגן מנוע (שלמזלי לא התעקם ולא עקם את השלדה), וינקר שמאלי די גמור ושריטות קלות על המסיכה. לאופנוע השני (לא זוכר איזה סוג, 250 קסטום) נשבר הפנס האחורי והתעקמה הכנף האחורית, יום אחרי שהוא דאג לרתח אותה. אז מה למדנו מזה ילדים?
מרפי הוא חתיחת חרא של בן-אדם.
נוסעים בשוליים על מקסימום 20 (כמה קטנועים עוד טסו על השוליים כשאנחנו עמדנו עליהם להרגע
).
ואם כבר מוציאים את האופנוע מהמוסך, לא לנסוע עליו לפחות שבוע, אולי חוקי מרפי יתיישנו עד אז. אז בתקווה הברך שלי לא תכאב מחר (מי יודע, אולי יקרה נס??). אז נסיעה בטוחה לכולם, אני הולך ל
לי על מצבי המחורבן.
חוק מרפי הוא דבר מחורבן, מעצבן, ומי זה המרפי הזה שנותן חוקים כלכך נכונים????