אז הנה אני בבית...

זואילי

New member
יש איזה חג סביב התאריך? ../images/Emo6.gif

נעלם לי הלוח שנה... פשוט חושבת על קונספט לחגוג לך במחלקה... ממוש, ברוכה הבאה לעולם כדורי ההרגעה! בתקווה ואחרי הניתוח תוכלי לנקות את ארון התרופות מתכולתו ולהנות מגמילה מתוקה
 
גם אני חשבתי על אותו דבר ../images/Emo6.gif

וחיפשתי סיבה לרשום לך ולדמיונית לבוא לחגוג... אבל אין שום חג בינואר
 
נו טוב

אז נדאג לחגוג את הכמעט יומולדת 30 שלי שיתקיים ב 01.02.09 - עדיין סיבה למסיבה לא?
יום ראשון זה מצויין, מתאשפזים רק בערב ואני ביקשתי לבוא רק בשעה 20:00, גם ככה נורא משעמם שם בשעות האלו ולא מצאתי את עצמי אז הצקתי קצת לאחיות, בדקתי מי ינתח ואיזה מס' אני בתור, הלכתי וחזרתי בסהרוריות ועישנתי למרות שלמחרת בבוקר בהנחיית המרדים הייתי צריכה לעשות אינלציה בגלל שאני מעשנת
. בינתיים אני מקווה שתסתממי בכייף - הלוואי וגם אני יכולתי לפחות הייתה לי קצת נחת...
מחזיקה את כל אצבעותיי גם לתאריך החדש כמובן
 
הנה מצאנו סיבה למסיבה ../images/Emo13.gif

החלפת קידומת באמת דורשת חגיגות ממושכות
משערת שההסתממות ההדרגתית תתחיל בעוד כשבועיים
 

maytalita

New member
הכצעקתה? ../images/Emo46.gif

אם כבר דחו, לא יכולים היו לקבוע בתאריך שלי??
פויה תלה"ש, פויה! כן, גם אני מקווה שלא ניפגש במחלקה. . . . ו- ו - ו- ברור לך שהמשפט הבא: "אני יודעת כיצד להערך, איזה ציוד להביא איתי ומה ממש מיותר..." דורש ביאור! (יתכן שאענה להזמנת ההתמסטלות קרוב לניתוח....
)
 
מיטלוש

ברור לך שאת מוזמנת לפנות אליי בשאלות כאשר תכיני את התיק לניתוח
וכמובן שאת מוזמנת להתמסטל מתי שתרצי
 

chicken78

New member
../images/Emo50.gif

שמחה לשמוע שתגיעי לניתוח יותר חכמה ומוכנה ושאת כבר יכולה לראות את החיובי שבמצב! שיהיה רק טוב
 

מנדליקה

New member
יקירתי

אני חושבת עלייך כבר יומיים. מס' הטל' שלך נמחק לי וחבתי לכתוב לשאול לשלומך במהלך הסופ"ש. הייתי בשוק ממה שכתבת, אני מאוד מאוד מקווה שלא יעשו לי גם קטע כזה (להזכירך - אני אחרי דחיה של חודשכי לא היה להם כירורג). איך קיוויתי לשמוע ממך בשורות טובות, שאת אחרי ושאת מרגישה טוב. אבל כמו שאמרו כאן לפני - כנראה שכל עקבה לטובה (נחמה פרוטה בשביל מי שאמורה לעבור ניתוח עוד 4 ימים ומקווה שלא אצטרך להתנחם גם אני במשפט הזה...) אז איזה תובנות יש לך בכל זאת מהלילה שבו שהית במחלקה? משהו מיוחד שכדאי שאביא איתי? ואיך בסוף שתית את החומר המגעיל הזה?
 
היי

חייבת לספר לך שבניתוח הריאה האחרון שלי......ביום שאושפזתי (יום חמישי) הייתי אמורה לעבור את הניתוח.....אבל המנתח סיים רק במחצית הלילה את הניתוח שלפני.....ולכן לא ניתחו .....למחרת קבעו לי ניתוח..ליום ראשון כי בשישבת לא מנתחים.......ושוב דחו.......רק ביום השלישי ניתחו אותי.......אההה את הזמן הזה כמובן שהעברתי בבית חולים..... לפעמים יש דברים שלא תלויים בנו .... הכל לטובה......
 
מייקוש ../images/Emo24.gif ואני חשבתי שאת אחרי...

ובדיוק דיברנו על זה בפורום... ואיזה בעסה שזה קרה גם לך
ומצד שני.... אולי באמת זה לטובה (צריך תמיד לחפש את הטוב
) הזמן עובר מהר... כך שתראי שהתאריך יגיע מהר...(גם אם נראה רחוק). וגם אני התאשפזתי ביום שבת והשתמשתי עם הסופודקס בבית (והנה כבר משהו לטובה
) והחגיגה? החגיגה היא ניתוח שיעבור בהצלחה
ושאת תרגישי טוב אחריו
וכבר אני מחזיקה לך אצבעות
 
למעלה