נו טוב
אז נדאג לחגוג את הכמעט יומולדת 30 שלי שיתקיים ב 01.02.09 - עדיין סיבה למסיבה לא?
יום ראשון זה מצויין, מתאשפזים רק בערב ואני ביקשתי לבוא רק בשעה 20:00, גם ככה נורא משעמם שם בשעות האלו ולא מצאתי את עצמי אז הצקתי קצת לאחיות, בדקתי מי ינתח ואיזה מס' אני בתור, הלכתי וחזרתי בסהרוריות ועישנתי למרות שלמחרת בבוקר בהנחיית המרדים הייתי צריכה לעשות אינלציה בגלל שאני מעשנת
. בינתיים אני מקווה שתסתממי בכייף - הלוואי וגם אני יכולתי לפחות הייתה לי קצת נחת...
מחזיקה את כל אצבעותיי גם לתאריך החדש כמובן