אז הנה אני בבית...

אז הנה אני בבית...

ולא יודעת אם
או
אושפזתי אתמול, כפי המתוכנן, אחרי שבוע של פחד ולחץ נוראיים (אתן בטח זוכרות את שרשורי הפחד האחרונים שלי). ביום האשפוז לחץ הדם שלי עמד לאורך כל היממה על 157/99 כמובן מהלחץ והפחד שהייתי שרוייה בו. שתיתי את הסופודקס המזעזע הזה, הייתי בצום משעות הבוקר, כי פחדתי לאכול למרות שיכולתי לאכול עד הערב ואח"כ כמובן ביליתי הרבה בשירותים. והפחד... או הפחד.. בלילה הצלחתי להרדם קצת רק בעזרת כדור שינה וגם איתו התעוררתי מידי פעם. ובבוקר התעוררתי שוב ב5 בבוקר עם לחץ דם גבוה, דופק מהיר ותחושת פחד נוראית. וכל זה בשביל מה
כדי שבשעה אחת בצהריים יגידו לי שהניתוח מבוטל ושאני משוחררת הביתה
. מזל שהייתי כבר תחת השפעת וואליום כי אם לא, לא יודעת מה הייתי עושה. הייתי אמורה להיות מנותחת שניה, הניתוח הראשון התארך עד לשעות אחה"צ ולכן ביטלו את הניתוח שלי. כמובן שכולם התנצלו: סוריאנו, משיח ועוד מס' רופאים, ואני בהחלט מבינה שאחרי כל כך הרבה שעות אין להם כבר כוח, וגם לא הייתי רוצה שינתחו אותי כשהם לא ערניים ב- 100%. אבל בכל זאת, כל הסיוט הנוראי הזה שעברתי וחשבתי שבשעה זו אני כבר אהיה אחרי... הכל היה לחינם... ואצטרך שוב לחוות את הכל מחדש. עכשיו אני מחכה לטלפון בו יודיעו לי על תור חודש ומקווה שהתור יהיה קרוב ולא ידחה בהרבה. מייקי המאוכזבת וה
 
מייקילולי יקרה...

אני פשוט בהלם, אבל כמו שאת אומרת, עדיף שיהיו עירניים ב- 100% וחבל מאוד שהיית צריכה לעבור עוגמת נפש כזאת. לפחות הכרת את הסופודקס חברינו.. אני מאמינה שכל עכבה לטובה וכניראה שלא היית צריכה לעבור היום את הניתוח... תנוחי ותתפנקי לך בבית, בגשם ו... הרווחת עוד קצת זמן... נשיקות...
 
../images/Emo163.gif טעות בהודעה הראשונה

הניתוח הראשון נמשך עד שעות הצהריים ולא שעות אחה"צ.
 

maytalita

New member
אני בהלם!../images/Emo201.gif

מייקוש, כל היום חשבתי עלייך ואיזה כיף שאת כבר אחרי! איזה סיוט עברת, מותק! אולי קלישאתי אבל אני באמת מאמינה שהכל מן אללה.... לא יודעת כמה זה מנחם כרגע. יקירתי, תחזיקי מעמד ותעדכני לא יודעת מה להגיד שוב
 

קרנון32

New member
הכל לטובה ../images/Emo140.gif

אני קוראת את ההודעה שלך וחשבתי בהתחלה שביטלו לך את הניתוח בגלל הלחץ דם הגבוה מסתבר שלא... לא נורא את יכולה עכשיו לאכול סופגניות ולהדליק נרות חנוכה לא נעים...אבל לא נורא....
 

ליאל ד

New member
מתוקה, איזה דה-ז'ה-וו....

תיזכרי בניתוח שלי שסיפרתי לך עליו לפני קצת יותר משנה... אני גם הייתי אחרי 2 חוקנים!! יקירתי כשהם מתקשרים לקבוע לך תאריך חדש תיוודאי שאפילו אם יש ניתוחים יותר מסובכים באותו התאריך, שאת תיהיי ראשונה.. זה מה שהבטיחו לי אחרי הביטול הראשון, ביום האשפוז לניתוח (בפעם שנייה) ווידאתי שאני אכן ראשונה ברשימה לניתוח כי אחרת העצבים שלי לא היו עומדים בזה!! הבנתי שאת סדר הניתוחים הם קובעים לפי חומרת וקושי הניתוח, אז תיבקשי להיות ראשונה בגלל הביטול הראשון.. ככה גם תיכנסי לניתוח בשעה 6:30-7:00 ולא תיחכי במיטה בלחץ עד שעה 11:00.. יכולה לנחם אותך בפתגם נדוש - מה שקורה - קורה לטובה!!! כנראה שהיה עדיף שלא תעברי את הניתוח הזה היום!!! יקירתי תעדכני לגבי התאריך החדש, ובינתיים תיפנקי את עצמך במשהו טעים ונחמד!!!
 

gui1

New member
מאמי אני לא מבינה בנסים ובסיבות

ולא הייתי לי כוונה להכעיס אבל כמו שאמרו קודמותיי הכל לטובה
 
אני לא כועסת מתוקה

לפחות לא עלייך
רק מתוסכלת מכך שאצטרך לעבור הכל שוב מההתחלה
 
זכרתי את המקרה שלך...

אכן הבטיחו לי שבפעם הבאה אהיה ראשונה ואני מתכוונת לוודא זאת שוב כאשר יתקשרו לתת לי את התור. מכירה את הפתגם ויכול להיות שזה אכן כך היה צריך להיות, ועדיין זה כל כך מעצבן ומתסכל, ורק לחשוב על לחוות שוב הכל בפעם הבאה... במיוחד שבפעם הזאת עוצמות הפחד אצלי היו בלתי נתפסות. אחרי מה שעברתי בשבוע האחרון נראה לי שאקח קבוע כדורי הרגעה לקראת הפעם הבאה
.
 

גא1612

New member
מייקי ../images/Emo140.gif

אכן מכעיס ומבאס
אבל כמו שאומרים "כל עכבה לטובה"- נראה שכך צריך היה להיות. ביום חורף קר שכזה עדיף להיות בבית- התפנקי לך מתחת לשמיכות! בטוחה שבפעם הבאה הכל יעבור במהרה ובקלות. חנוכה שמח
 
מייקי ../images/Emo140.gif

מסכימה עם הבנות כל עכבה לטובה
ועדיף ערנות 100% של מנתח ולא 70% זה בטוח. אני מאוד מקווה שזה יוריד לך את סף החרדה לקראת הניתוח ולא יעלה לך אותו ותזכרי בובה שיכולים גם לשלוח אותך הבייתה בגלל לחץ דם גבוה, אז מהר לעשות דימיון מודרך שהכל יעבור בשלום. בינתיים תתענגי על החג ועל השמן שבסופגנייה ותתרווחי לך בספה מול הטלוויזיה. שולחת
 

talior3

New member
אויי מתוקה

אוי מתוקה, מצטערת לשמוע שזה המצב, בכל זאת תנוחי ותתחזקי ותתפנקי קצת במיטה מתחת לפוך עם איזה סרט טוב, ובפעם הבאה הכל יהיה בסדר ותעברי את הניתוח בשלום ובמהרה. מחזקת את ידיך מרחוק.
 

זואילי

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo201.gif

יש עוד מה להגיד? אני באמת באמת מקווה שלפחות החרדה של מה שקורה לפני הניתוח ושל ההכנה, קצת תרד - כי עכשיו את יודעת בדיוק איך הכל מרגיש ואת כבר מכירה את המחלקה וכו'. נורא מבאס הקטע של לחזור על הסופודקס, אבל עכשיו (על הבקבוק שכבר לקחת) זה הזמן לפינוקים רציניים בתחום הקולינרי
מקווה שייקבע תאריך חדש במהרה.
 

chicken78

New member
לבי איתך ../images/Emo23.gif

שולחת הרבה
זה נשמע מאוד קשה ומקומם אבל לפחות זה יתן לך זכות לבקש להיות הראשונה בפעם הבאה, לא? ואז בטוח הם יהיו ערניים בזמן הניתוח שלך. תנסי לראות בחוויה הזו מעין "חזרה גנרלית", ואולי בפעם הבאה תהיי פחות לחוצה.. נשיקות
 
../images/Emo32.gif

אני בהלם!!! זה פשוט מרגיז!!! מעצבן!!! אני איתך ומקווה שזו הפעם הראשונה והאחרונה שזה קורה ושבפעם הבאה באמת תנותחי.
 

galim29

New member
מייקוש../images/Emo24.gif

אני גם לא יודעת אם לבכות או לצחוק. לדעתי העברת קארמה מלחיצה לתל השומר ומהפחד ממך הם נבהלו...
צוחקת. לא להתרגז.
אני יודעת שזה נורא נורא מרגיז ומתסכל אחרי כל ההכנות הנפשיות ובסופודקס אבל באמת שהכול מהשמיים ומה שצריך לקרות לא קורה סתם. עכשיו תקבלי יחס של VIP ותהיי ראשונה ויעבור הכי טוב שיש כי פשוט הכול כבר קרה... אז תנסי להירגע עד אז ולתת לעצמך פינוקים. ואם תהיי שם באיזור ה 5 לינואר אני גם אהיה לבקר אותך... חיבוק גדול להרגיע עד אז
 
../images/Emo41.gifעדכון../images/Emo41.gif

אז יש תאריך חדש 18/1 אומנם קצת רחוק
אבל לפחות זה נופל על יום ראשון מה שאומר שהאשפוז רק במוצ"ש וכל מכת הסופודקס
תתבצע בבית. לפחות עכשיו אני יודעת כיצד להערך, איזה ציוד להביא איתי ומה ממש מיותר. ואבא שלי דאג להביא לי מהרופא מלאי של ואליום (אפילו בלי שביקשתי ממנו) טוב נבהל מלחץ הדם הגבוה שהיה לי
אז מממתינים לי בצד ואליומים וואבנים
אפשר להתמסטל
מישהי רוצה להצטרף?
. מיטלי אני מקווה שלא אפגוש אותך במחלקה
ומנדליקה שיהיה בהצלחה בשבוע הבא, תאמיני לי שהדחייה שאת קיבלת עדיפה מהדחייה שאני קיבלתי.
 
למעלה