אז היא גמולה ועושה בסיר - איך מעבירים

לפyמים

New member
אז היא גמולה ועושה בסיר - איך מעבירים

לשירותים? היא אומרת שהיא מפחדת. בגן יש שירותים נמוכים וקטנים. בבית מזמן עשתה המון בישבנון בחוץ כשאבא או אמא מחזיקים גם לא זה קצת בעיה לצאת ככה מהבית איך מרגילים לעשות מה שצריך איפה שיש? והאם אחרי גמילה ישנה נסיגה? פתאום בלילה בכתה שהיא רוצה חיתול, היא גמולה כבר שבוע וחצי.
 

צימעס

New member
גם פיפי או רק קקי?

אם זה רק קקי, זה יחסית לא נורא, כי עושים פעם ביום, ואפשר לכוון לבית זה לא אידאלי, כי מתאפקת, אלב אפשר לתפקד ככה. אצלינו המעבר מסיר לאסלה (בקקי) היתה אחרי שפעם היא היתה חולה, ישבה לפיפי, וברח לה קקי. ככה היא גילתה, להפתעתה, שהקקי מסכים לצאת גם באסלה, ומאז נגמר סיפור הסיר בבית. אני לא ממליצה על זה, אבל אולי זה בסיס לאופטימיות.
 

לפyמים

New member
הכל - רק סיר, לא בטבע ולא שירותים

והיא כבר עשתה בישבנון ככה שזה מוכר ובכל זאת מסרבת ואומרת שזה מפחיד/לא בא לה/לא רוצה
 

צימעס

New member
נראה לי שלא הייתי מתעסקת בזה בכלל.

היא רק כרגע נגמלה. תני לה קודם להגיע לאיזה ישורת בה ברור לגמרי שהיא גמולה, ועושה רק בסיר. (אני יודעת שזה מבאס לאללה לנקות סירים עם קקי של ילדה. תתנחמי בכך שזה לא בחיתול). אל תשכחו להחזיק סיר באוטו לכל מקום שאתם הולכים.
 

לפyמים

New member
הבעיה שלי היא לא הניקוי אלא באמת כשאנחנו

לא בבית, מטיילים, מסתובבים, סידורים וכדומה
 

צימעס

New member
סיר קבוע באוטו. זו תקופת ביניים

גם אם היא תמשך כמה חודשים ארוכים.
 

ruz29

New member
נכון ככה אנחנו עשינו

גם אצלנו הילדה לא רצתה לעשות בשום מקום חוץ מבסיר וגם רק בבית אבל בכל זאת כשהיינו יוצאים היינו לוקחים את הסיר כדי שהילדה תתרגל שאפשר בכל מקום ולא רק בבית אפילו בקניון ההיתי מסתובבת עם סיר ביד וכשהילדה רצתה פיפי הייתי נכנסת לחנות קרובה לתוך תא הלבשה,בסופו של דבר אין לילדה היום שום בעיה לעשות פיפי באף מקום אבל קקי עדיין רק בבית.
 

happy00

New member
שבוע וחצי זה רק ההתחלה

תני לה עוד זמן בלי ללחוץ.
 
למעלה