אז הולכים לישון?

softy

New member
דינג דונג דינג....... דונג...

אצל יערית נשמעים כבר מזמן פעמי המזרח רק שליבה תמיד נמצא במערב. ואני דווקא קצת דרומי ממנה. סופטי קול אורלוגין
 
למעלה