אז הולכים לישון?
S softy New member 30/5/01 #3 דינג דונג דינג....... דונג... אצל יערית נשמעים כבר מזמן פעמי המזרח רק שליבה תמיד נמצא במערב. ואני דווקא קצת דרומי ממנה. סופטי קול אורלוגין
דינג דונג דינג....... דונג... אצל יערית נשמעים כבר מזמן פעמי המזרח רק שליבה תמיד נמצא במערב. ואני דווקא קצת דרומי ממנה. סופטי קול אורלוגין