אז אפשר להתחיל עונה.

  • פותח הנושא lb22
  • פורסם בתאריך

lb22

New member
אז אפשר להתחיל עונה.

בלאט ושחורציאנידיס עפו מאליפות אירופה והם נמצאים בדרכם לישראל (שחורצי מחר , ובלאט אני מניח בהמשך השבוע). ביום חמישי הקבוצה טסה לטורניר בפולין ורוסיה. עכשיו אפשר להגיד שעונת 2010-2011 עומדת להתחיל.
 

IvgenyIAS

New member
לדייוויד מגיע כל הכבוד על תצוגת האימון

באליפות העולם. לקח חבורה של נגרים רוסים שספק אם מוכשרת יותר מנבחרת ישראל והוביל אותה עד לרבע הגמר עם הפסד מכובד לארה"ב (נדמה לי שרוסיה הפסידה סה"כ 2 משחקים באליפות הזאת - לטורקיה ולארה"ב ברבע). אם הייתה לו נבחרת מעט יותר מוכשרת אז היה לו סיכוי להפתיע את האמריקאים אבל בסופו של דבר לרוסים נגמר הכוח ואחרי כמה טעויות היה כבר קשה לסגור את ההפרש.
 

waviram

New member
באמת כל הכבוד לו

במשחק נגד נבחרת ארה"ב עלתה לי המחשבה מה היה קורה אם דיוויד בלאט היה מאמן את מכבי של העונה האחרונה במקום פיני גרשון. האם כמו פיני הוא היה מתפרק מהשיטה שלו ועובר למשחק של בידודים בהנהגת אלן אנדרסון ודורון פרקינס, או שהיה מזיז את אנדרסון הצידה לטובת משחק קבוצתי בניהולם של אידסון וויז'נייבסקי? מעניין גם מה הוא היה עושה עם לאמפה... ואז בשלב מסויים הבנתי שאני רוצה שרוסיה תנצח, אז כיביתי את הטלוויזיה והמשכתי ללמוד...
 

lb22

New member
אני יכול להגיד לך מה הוא היה עושה...

אם הוא באמת השתנה כמו שהוא טוען שהוא אזי הוא זורק לפח את התוכנית משחק והולך לנקודות החלשות של היריבה שלו עם השחקנים היותר קבוצתיים. מה שהיה לא בסדר מהתקופה הראשונה שלו במכבי שהוא היה מגיע עם תוכנית משחק מהבית ולא משנה אותה ברוב המשחק.
 

waviram

New member
אפשר לקחת את זה צעד אחד אחורה

מה היה קורה אם היו מחתימים את בלאט במקום אפי בירנבוים לפני שנתיים...
 

lb22

New member
מה הבעיה פשוט מאוד ......

לא היינו מדברים פה ככה היום :)
 
אתה פשוט לא יכול להגיד את זה

על קבוצה שהעיפה את איש הספחת ואת בלאט בקדנציה הקודמת רק בגלל שמיצו את הפוטנציאל של הקבוצה שהיתה להם ולא יותר. עם מכבי אתה אף פעם לא יכול לדעת.
 

lb22

New member
אתה מתחיל לעצבן אותי

אתה מתנהג כמו איזה רון קופמן והוא אחד האנשים היותר מעצבנים שקיימים בספורט הישראלי. אתה לא תראה שום מאמן שיבוא ויגיד השתנתי בזה ובזה... אבל אתה רואה היום את המשחקים של רוסיה ורואה איך הוא זורק תוכנית משחק לפח ומנסה לעשות דברים אחרים. וחוץ מזה היה איתו ראיון במוסף החג של ישראל היום שבו הוא אמר שהוא השתנה... תתחיל להאמין !! אני יודע שאתה מאמין באלוהים , את תקח קצת מהאמונה הזו ותעביר אותה למכבי....
 
קודם כל לנשום אויר

בניגוד אליך , אם קופמן יושב לידי (לא עלי) זה מספיק בשביל שלא יראו אותי. התגובה שלי מתייחסת למה שכתבת ,ואני מצטט: "אם הוא באמת השתנה כמו שהוא טוען שהוא " אתה כתבת שהוא טוען שהשתנה , והיות ואני קורא פחות או יותר את כל הכתבות הקיימות בעברית אנגלית צ'רקסית וקלינגונית שקשורות במכבי , ולא זכור לי שקראתי משהו כזה , הבעתי תמיהה , סה טו.
 
יותר מוכשרת לא יותר מוכשרת

עם כשרון לא קונים במכולת. יש לנו כשרון ,אבל אין לנו גובה , ובלי גובה לא מסתדרים ברמות האלה. לרוסים יש מספיק גובה ואתלטיות (גם עלהספסל)בשביל לתת פייט בהגנה מול כל אחד, וזהמה שבלאט עשהאיתם ,וכל הכבודלו ,התקפית הם לא יותר מדי מוכשרים.
 

IvgenyIAS

New member
נראה לי שבדיוק במשחק הזה

ארה"ב הלכה עם כישרון למכולת.
 
לארה"ב יש עוד כמה מצרכים חוץ מהכשרון

אתה מכיר נבחרת שמגיעה רחוק עם נתונים מעפנים וכשרון נטו?
 

IvgenyIAS

New member
ארה"ב היא דוגמא טובה לדעתי

אבל גם אם נתעלם ממנה, ליטא הגיעה לחצי עם 2 שחקנים מעל 2.10 כשאחד מהם שיחק רק 5 דקות בכל האליפות. לארגנטינאים אין אף שחקן מעל 2.10 והם במאבק על מקומות 5-6 (כרגע מובילים על ספרד 2 דקות לסיום). אגב, גם לספרדים שהיו בין הפייבוריטים לפני האליפות יש רק שחקן אחד מעל 2.10.
 
ארה"ב היא הדוגמא היחידה על הכוכב הזה

שלא תתאים , כי ברמת הכשרון של השחקנים שלה , אתה יכול גם לקחת נבחרת שלמה של שחקנים מ-2 עמדות , וסביר להניח שהם עדין יקחו אליפות עולם או לפחות יהיו ב-3 הראשונים , אתה מכיר נבחרת אחרת עם פור כזה על שאר העולם? אגב לספרדים היה גם את פראן ואסקז וגם את מארק גאסול , למיטב זכרוני ,נכון? שניהם מעל 2.10
 

IvgenyIAS

New member
ואסקז 2.09 לפחות לפי אתר האליפות

ואמרת בדיוק את מה שאמרתי על ארה"ב - עם כישרון הם הלכו למכולת, לפיכך הדוגמא של ארה"ב היא דוגמא טובה. אבל כמו שכבר אמרתי לא חייבים לקחת אותם כדוגמא - ארגנטינה ללא אף שחקן מעל 2.10 סיימה במקום הרביעי לאחר ניצחון על הספרדים. ליטא סיימה עם מדליית הארד לאחר ניצחון על הסרבים הגבוהים וזה עם שחקן אחד למעשה מעל 2.10 (השני בקושי שיחק). להביא שחקנים גבוהים זה לא קשה, להביא שחקנים גבוהים שיודעים גם לשחק כדורסל זה החלק הבעייתי.
 
למעלה