קודם כל לנשום אויר
בניגוד אליך , אם קופמן יושב לידי (לא עלי) זה מספיק בשביל שלא יראו אותי. התגובה שלי מתייחסת למה שכתבת ,ואני מצטט: "אם הוא באמת השתנה כמו שהוא טוען שהוא " אתה כתבת שהוא טוען שהשתנה , והיות ואני קורא פחות או יותר את כל הכתבות הקיימות בעברית אנגלית צ'רקסית וקלינגונית שקשורות במכבי , ולא זכור לי שקראתי משהו כזה , הבעתי תמיהה , סה טו.