m i c h a l i
New member
אז איך עובר החג?
אצלנו קצת עצוב... סבא שלי צריך לעבור ניתוח מחר וכבר יומיים דוחים את הניתוח... אווירת חג היתה קצת עצובה ובעיקר ההמתנה הזאת שנמשכת כאילו ללא סוף... כל היום רצים הלוך ושוב לבית החולים ומחכים שיעבור את זה כבר... מאחלת לסבא שלי החלמה מהירה ושיעבור את הכל בשלום אמן
מחר אלך לבלות קצת עם הקטנה... אם מישהו רוצה להעלות רעיונות או להצטרף אנחנו נשמח
אצלנו קצת עצוב... סבא שלי צריך לעבור ניתוח מחר וכבר יומיים דוחים את הניתוח... אווירת חג היתה קצת עצובה ובעיקר ההמתנה הזאת שנמשכת כאילו ללא סוף... כל היום רצים הלוך ושוב לבית החולים ומחכים שיעבור את זה כבר... מאחלת לסבא שלי החלמה מהירה ושיעבור את הכל בשלום אמן