אז איך עובר החג?

m i c h a l i

New member
אז איך עובר החג?

אצלנו קצת עצוב... סבא שלי צריך לעבור ניתוח מחר וכבר יומיים דוחים את הניתוח... אווירת חג היתה קצת עצובה ובעיקר ההמתנה הזאת שנמשכת כאילו ללא סוף... כל היום רצים הלוך ושוב לבית החולים ומחכים שיעבור את זה כבר... מאחלת לסבא שלי החלמה מהירה ושיעבור את הכל בשלום אמן
מחר אלך לבלות קצת עם הקטנה... אם מישהו רוצה להעלות רעיונות או להצטרף אנחנו נשמח
 

mishele5

New member
מאחל לו הצלחה ,ורפואה שלמה.

ולכן חג שמח ככל האפשר.
 

m i c h a l i

New member
אז הניתוח הצליח ../images/Emo13.gif

היום אחר הצהריים סבא שלי עבר את הניתוח בשלום כמה דמעות של אושר ושירי שמחה נשמעו היום בבית החולים תודה לכם חברים על החיזוקים והאיחולים
אוהבת אתכם בתקווה שההחלמה שלו תהיה מהירה ויחזור לעצמו במהרה
 

mishele5

New member
מיכלי,טוב לשמוע שהניתוח,,,,,,../images/Emo140.gif

עבר בהצלחה, כולנו תקווה שתקופת ההתאוששות תחלוף במהרה,ובקלות. ונאחל לו שנים של בריאות ואושר.
 
למעלה