אז איך זה אצלכם?

תותינה25

New member
אז איך זה אצלכם?

אני בחורה דתיה בת 24. לפני יומיים הכרתי בחור חמוד+ חילוני (כגדול ממני בשנתיים). נפגשנו בדרך קצת הזויה ויצא לנו להיות ביחד הרבה הרבה שעות. מפה לשם- הוא לקח את המספר שלי ודי התעקש שגם אני ארשום את שלו.

מה שמפתיע אותי בכל הסיפור הזה זה העניין שהייתי בטוחה (מאוד) שהוא יתקשר(ותאמת? אני גם רוצה שהוא יתקשר...)אבל.
הוא לא.

הזוי? נורמלי? מקובל?
יש לי תמספר שלו וממש בא לי לשלוח לו SMS אבל אני חושבת שגם לו יש את שלי ואם הוא לא שולח סימן שכנראה הזיתי.
דעתכם?

 

sani48

New member
היי

עבר רק יומיים,תני לו עוד קצת זמן,אני מאמין,שאם הוא התעקש שתרשמי גם את המיספר שלו,אז זה אומר שכן יש לו עיניין בך,יכול להיות שגם הוא איבד את הטלפון שלך,אז אם את רואה עוד יום יומיים,שהוא לא מיתקשר,תשלחי לו sms,או אפילו תתקשרי,מה שכן,אני לא יודע איך את בתור בחורה דתייה,יכולה לפתח מערכת יחסים רצינית עם בחור חילוני?יכול להיות,שבנוגע לנושא הזה,הוא הקדיש אחרי זה מחשבה,והחליט שזה לא מתאים(מכל מיני סיבות,שאת בטח יכולה להבין)אבל לא בטוח כלום,תבדקי את זה,כל טוב,ושיהיה בהצלחה
 


לדעתי , אם את מעוניינת בבחור, אל תשארי באוויר, יש לך את המספר, תשלחי הודעה...
מקסימום הוא יבהיר שהוא כנראה לא בעניין, אבל לפחות לא תשארי עם תחושת החמצה.

הזויה התנהגות הגברים לפעמים, אין ספק..
 
למעלה