אז איך זה אצלכם?
אני בחורה דתיה בת 24. לפני יומיים הכרתי בחור חמוד+ חילוני (כגדול ממני בשנתיים). נפגשנו בדרך קצת הזויה ויצא לנו להיות ביחד הרבה הרבה שעות. מפה לשם- הוא לקח את המספר שלי ודי התעקש שגם אני ארשום את שלו.
מה שמפתיע אותי בכל הסיפור הזה זה העניין שהייתי בטוחה (מאוד) שהוא יתקשר(ותאמת? אני גם רוצה שהוא יתקשר...)אבל.
הוא לא.
הזוי? נורמלי? מקובל?
יש לי תמספר שלו וממש בא לי לשלוח לו SMS אבל אני חושבת שגם לו יש את שלי ואם הוא לא שולח סימן שכנראה הזיתי.
דעתכם?
אני בחורה דתיה בת 24. לפני יומיים הכרתי בחור חמוד+ חילוני (כגדול ממני בשנתיים). נפגשנו בדרך קצת הזויה ויצא לנו להיות ביחד הרבה הרבה שעות. מפה לשם- הוא לקח את המספר שלי ודי התעקש שגם אני ארשום את שלו.
מה שמפתיע אותי בכל הסיפור הזה זה העניין שהייתי בטוחה (מאוד) שהוא יתקשר(ותאמת? אני גם רוצה שהוא יתקשר...)אבל.
הוא לא.
הזוי? נורמלי? מקובל?
יש לי תמספר שלו וממש בא לי לשלוח לו SMS אבל אני חושבת שגם לו יש את שלי ואם הוא לא שולח סימן שכנראה הזיתי.
דעתכם?