אז איך היה החופש ?

zvozda4ka

New member
אהבתי תחתימה!!!

ד"א...החג היה נורא כיף...הלכנו לצפת
...וחברה שלי היתה שם...היה כיף לצחוק איתה על כל העולם....ועם אחותה...היה לי החג הכי הכי! |אייקון של התלהבות מופרזת|
 

icודליה

New member
רונוש

כנסי דרך הכרטיס אישי שלי.. אפשר לראות את זה בכרטיס. אני מעדכנת שוב... יה איזה בעסה אל תשאלו מה קרה לי!
 

nirte

New member
מצויין!

היה לי חג טוב מאוד... תודה ששאלת! וגם אני אהבתי את החתימה שלך.
 

האחמית

New member
אמממ תורי../images/Emo9.gif

אוקיי אז ככה- יום חמישי בערב ישנתי אצל חברה והיה ממש אחלה! ראינו סרט ודיברנו והיו עוד בנות וממש נהנתי. יום שישי בבוקר קמתי מוקדם והלכתי לקן (הנוער העובד והלומד) ואז משם יצאנו למבצע תפוח בדבש...חילקנו תפוח בדבש וברכת שנה טובה לאנשים במרכז המסחרי ליד הקן. יום שבת ישנתי עד איזה 10..ואז ישבתי במחשב עד 9, הלכתי לטייל עם חברה וידיד שלי. יום ראשון קמתי בשעה 6! והלכתי לטיול הכנה לטיול סוכות והיה ממש נחמד! הכרתי הרבה אנשים ממש נחמדים, בעיקר מקן מודיעין..ואז בחמש חזרתי, עשיתי שיעורים והלכתי לישון בערך ב10. וזהו...ככה עבר עליי החופש.
 
למעלה