אמממ תורי../images/Emo9.gif
אוקיי אז ככה- יום חמישי בערב ישנתי אצל חברה והיה ממש אחלה! ראינו סרט ודיברנו והיו עוד בנות וממש נהנתי. יום שישי בבוקר קמתי מוקדם והלכתי לקן (הנוער העובד והלומד) ואז משם יצאנו למבצע תפוח בדבש...חילקנו תפוח בדבש וברכת שנה טובה לאנשים במרכז המסחרי ליד הקן. יום שבת ישנתי עד איזה 10..ואז ישבתי במחשב עד 9, הלכתי לטייל עם חברה וידיד שלי. יום ראשון קמתי בשעה 6! והלכתי לטיול הכנה לטיול סוכות והיה ממש נחמד! הכרתי הרבה אנשים ממש נחמדים, בעיקר מקן מודיעין..ואז בחמש חזרתי, עשיתי שיעורים והלכתי לישון בערך ב10. וזהו...ככה עבר עליי החופש.