סוף סוף יש לי זמן לענות...
טוב אז אחרי שבוע מלא בלימודים מצאתי את הזמן לפני השבת... אכלתי כמובן כמו כולם מאכלים חלביים...הכי טעים שיש!!!
ב"ה היה בחג מעולה!!!!נשארנו עד הבוקר בסניף..היו לנו הרצאות ממש מעולות וכמובן שבין כל ההרצאות למדנו גם למתכונת במחשבת..... ואח"כ הלכנו להתפלל בנץ....והשנה בשונה משנה שעברה הצלחתי להשאר ערה גם בתפילה!!!!
אז שיהיה לכולנו שת שלום!!!