אז איך היה החג?

היה לי חג נחמד! ../images/Emo13.gif

הייתי אצל אחי, ראיתי *בפעם הראשונה!!!* את האחיין החדש שלי, ואחיינית שלי גילתה לי עד כמה היא אוהבת אותי.
 
סוף סוף יש לי זמן לענות...

טוב אז אחרי שבוע מלא בלימודים מצאתי את הזמן לפני השבת... אכלתי כמובן כמו כולם מאכלים חלביים...הכי טעים שיש!!!
ב"ה היה בחג מעולה!!!!נשארנו עד הבוקר בסניף..היו לנו הרצאות ממש מעולות וכמובן שבין כל ההרצאות למדנו גם למתכונת במחשבת..... ואח"כ הלכנו להתפלל בנץ....והשנה בשונה משנה שעברה הצלחתי להשאר ערה גם בתפילה!!!!
אז שיהיה לכולנו שת שלום!!!
 

tahel93

New member
היה חג מעפן!

אוף! לא רוצה לדבר על זה.. איתמר יודע.. נראלי.. אם הוא זוכר..
 
למעלה