אממ...
אני בערב החג הייתי חולה-אז ישנתי עד הבוקר שגם שם עדיין לא הרגשתי משהו משהו אבל יכולתי לאכול סופסוף אחרי 24 שעות בלי שהצלחתי להכניס משהו לפה בלי להקיא אותו
היה נחמד...בת דודה שלי הייתה עם בעלה ו3 ילדיה הקטנים,הצרחניים וההיפר אקטיביים(שלא נתו לי לישון בשקט...
) אבל היה נחמד בסה"כ. הייתי אמור לאכול בערב חלבי... בבוקר אכלתי חלבי... בצהריים עשינו על האש
ד"א החלטתי שאני מצטרף לאחותי ללפחות חצי שבוע לשביל ישראל-מישהו רוצה לבוא?!