אהלן, שאלה: נולדתי בצרפת (הוריי היו שם מתוקף ויזת לימודים) לפני כ-50 שנה, האם אני זכאי לאזרחות צרפתית? לפי האתר של הקונסוליה התשובה חיובית אבל לא מצאתי פרטים והם פתוחים לקהל בשעות בעייתיות.. תודה
אם הם אומרים לך שכן- לך קבע פגישה וסדר את הנושא. אף אחד מהפורום לא יוכל להנפיק לך אזרחות צרפתית. שעות הפתיחה שלהם הן בבוקר, דווקא די סבירות, שווה לקחת חצי יום חופש מהעבודה בשביל נושא שנראה לי די חשוב