אזרחות צכית

Nobilis

New member
המלצה

מאחר שאני רואה שאין כאן הרבה מבינים בתחום, הדרך המומלצת היא פניה לשגרירות צ'כיה. הם ידעו לתת לך תשובה, כמובן. בהצלחה.
 

bulllli

New member
בזמנו, כשאני הוצאתי,

אבי היה צריך להוציא ראשון ורק אז לי היתה הזכות. החוקים משתנים כל הזמן ואכן כדאי לברר בשגרירות. הם אומרים בדיוק מה צריך. כדאי להתקשר כבר מחר כי זמן ההמתנה לתור הוא כמה חודשים!
 
למעלה