אזרחות לטבית

Sliki

New member
אזרחות לטבית

שלום. אני נולדתי בלטביה בשנת 1989, בשנת 1990 עלינו לישראל. ככל הידוע לי כיוון שבשנים האלו היתה קימת עדיין ברית המועצות כל מי שביקש לעזוב אותה נחשב ל״בוגד״ והוחתם על טופס ויתור אזרחות. השאלה היא האם זה בכלל נכון? והאם אני יכול בכל זאת לקבל אזרחות לטבית?
 
למעלה