אזרחות גרמנית
שלום ושנה טובה לכולם אני רוצה להוציא אזרחות גרמנית וכבר עברתי מספר שלבים בדרך לאזרחות הנכספת ביניהם מסע שורשים בגרמניה והוצאת תעודות ומסמכים של סבתי מהארכיון של העיר לייפציג (תעודות לידה ונישואין) בעזרתה האדיבה של ידידה מברלין. לדבריה השלב הבא זה לשלוח את המסמכים לשגרירות בארץ בצירוף מכתב שמסביר מדוע אני מבקש את האזרחות. יש לכם רעיון מה אני אמור לכתוב במכתב כזה? בכיוון של "מגיע לי בזכות סבתא" או "אני רוצה לחיות ולעבוד שם"? אשמח לעזרה בנושא תודה וחג שמח לכולם
שלום ושנה טובה לכולם אני רוצה להוציא אזרחות גרמנית וכבר עברתי מספר שלבים בדרך לאזרחות הנכספת ביניהם מסע שורשים בגרמניה והוצאת תעודות ומסמכים של סבתי מהארכיון של העיר לייפציג (תעודות לידה ונישואין) בעזרתה האדיבה של ידידה מברלין. לדבריה השלב הבא זה לשלוח את המסמכים לשגרירות בארץ בצירוף מכתב שמסביר מדוע אני מבקש את האזרחות. יש לכם רעיון מה אני אמור לכתוב במכתב כזה? בכיוון של "מגיע לי בזכות סבתא" או "אני רוצה לחיות ולעבוד שם"? אשמח לעזרה בנושא תודה וחג שמח לכולם