אזהרה ממטרידנים במגלשות ארוכות

אזהרה ממטרידנים במגלשות ארוכות ../images/Emo10.gif

רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לחברה והבת שלה, בגן שעשועים: הילדה נכנסה להתגלש במגלשה מהסוג של מגלשות ארוכות. כאשר יצאה, סיפרה לאמא שלה שבפנים היה "ילד גדול" שהורה לה "לשחק בלישון ביחד" הילד הטריד את הילדה מינית בתוך המגלשה (נגע והתחכך בה) כאשר הילדה יצאה - סיפרה זאת לאמא אך האמא לא הצליחה למצוא אותו. יומיים אחר כך -באותו גן שעשועים, האם החליטה קודם כל לבדוק אם יש מישהו במגלשה היא התגלשה עם הילדה - ובפנים באמצע המגלשה גילתה נער כבן 16, יושב בשקט בתוך המגלשה, נסתר מעיני כל, מחכה לקרבן הבא שלו מבין הילדים.
הורים: שימו לב למקומות רגישים: מגלשות ארוכות, מנהרות פלסטיק בגני שעשועים וכו', גם שם, לצערנו, יכול לחכות לילדים שלנו סוטים כאלה.. (אגב, כמובן שהיא צעקה עליו והוא ברח מהמקום, תלונה למשטרה תוגש בימים הקרובים)
 
../images/Emo46.gif../images/Emo2.gif

תודה על האזהרה... את האמת לא חשבתי שהיצירתיות תגיע עד לכאן. אצלנו יש ילדים שמטרידים במגלשה ולא נותנים לילדים הקטנים להתגלש, אמממממממא!
 

שונצו

New member
../images/Emo2.gif אני כל פעם בשוק מהדברים האלה

אצלנו בשכונה יש משפחה שיש להם בן, בגיל 14 או 15 נראה לי, (אולי פחות בעצם) שהוא קצת לא בסדר בראש, לא ברור לי בדיוק מה. ופעם אחת לפני כמה שבועות יצא שבאתי עם בתי לאחד המתקנים, והוא ישב באמצע המתקן. בתי נסתה לעלות למגלשה, אבל הוא תקף אותה מילולית - אל תתקרבי אליי, אל תעברי פה... פעוטה מבוהלת ותמימה בת שנתיים, היא נבהלה מעצם נוכחותו שם, הוא אפילו לא צריך היה לדבר. היא מיד ירדה אליי בחזרה ועברנו למתקן אחר. אותי מאוד הרגיז שהוא שם בלי השגחה כלשהי.
 

b o t t e n

New member
"שהוא קצת לא בסדר בראש"

מאוד הומני המשפט הזה. את יודעת שחשיבה והתנהגות "ירוקה" של סובלנות לסביבה בינהם גם בני אדם. גם בני אדם ששונים מאיתנו. חשבת אולי לבקש ממנו לעבור?
 
מה בהודעה שלה לא היה סבלני?

בעולם שלנו יש אנשים שהם "קצת לא בסדר בראש", היא לא אמרה שהייתה חסרת נימוס או כבוד כלפיו...
 

b o t t e n

New member
אפשר לכתוב- "עם קשיים שיכליים"

וגם היא כתבה שהרגיז אותה שהיה שם ללא השגחה. מאחר והיא לא יודעת מה נסיבות הלקות שלו היא לא יכולה לדעת באילו נסיבות הוא הגיע לשם. ואגב, בזמן שרובכן כאן מתרווחות ונהנות לנבור האן גן שמגיש טיבעול סויה כן או לא.. יש הורים אחרים שמתרוצצים לשכנע פקידי עיריה אטומים להאמין לפסיכולוגיים לגבי יכולות התיפקוד של ילדיהם. ולהתמודד מול גורמי אכיפה שלא מבינים שיטות ריסון בגלל שנבצר מהילד שלהם לקבל טיפול נאות- גם ע"י פקידי מימשל.
 
כמה דברים

לעולם אל תזלזלי בקשיים והתלבטויות של אחרים, זה שאת מתמודדת עם כל מיני מאבקים בשביל בנך, זה ראוי להערכה אבל לכל אחד יש את המאבקים שלו ואת השק צרות שלו- את זה כולנו יודעים... אני מבינה את הרגישות הגבוהה שלך כלפי כל התנסחות אבל ביננו בוטן (ואני מחבבת אותך), גם את לא מקפידה על ניסוח בכל נושא, כבר היו תולים אותך בראש חוצות הפורום אם היינו מתעכבים על כל מילה, ואת זה אני אומרת לך באמת מתוך חיבה. ולתגובה עצמה שלך - מכיוון שלא את ולא אני היינו נוכחות במקום, את ואני לא יודעות איזו לקות יש לבחור. אם היא היתה כותבת מפגר או חולה נפש, הייתי אומרת לך שיש משהו בדברייך אבל דווקא הפעם שונצו כתבה בצורה עדינה וכללית-משהו לא בסדר איתו, מה רע בזה? איפה חוסר הסבלנות? גם לך יכולה להיות קצת סובלנות כלפי התנסחויות, יקירה. ושוב מבינה את הרגישות הגבוהה אבל זה לא שייך לכאן, תמיד נשמח (לפחות אני) שתשתפי את ציבור הפורום בחוויות ותלאותייך עם הבירוקרטיה, כי זה חשוב, מעניין ומעורר הזדהות ורצון להצדיע לך
 

b o t t e n

New member
מעולם, בכל התבטאותותיי ברחבי העולם כולו,

על אף שאני לא נוהגת בפוליטקלי קורקט, מעולם לא דיברתי בהתנשאות כלפי חלש ממני. כל דיבור בוטה שלי היה, הינו ויהיה מכוון רק למי שאני מחשיבה כחזק דיו הן להתמודד עם ביקורת והן עם שפה לא מלוטשת. בכל פעם שאני נתקלת בקושי ובאדם שיכולות התפישה {בהדגש ב- ש ולא ב- ס} השפה שלי תהיה הכי מלוטשת, מהוקצעת, פשוטה להבנה ולא מתחכמת. ויחי ההבדל הדק. הביטוי של שונצו, כולל משפט הסיום שלה הם ממקום פוגעני, בהמשגת הלקות, ויומרני באי הבנה של המיקום של הלז בעולמה. לשונתו אני "מרשה" לעצמי, כי אני יודעת שמדובר באדם רגיש ומפנים, בגלל זה באה ההערה שלי לסדר, ועוקצנית כמינהגי {ע"ע ההערה שלי לגבי הפסטיבל ריחות שהיא הוזמנה ע"י חברה שמבצעת ניסויים בבע"ח}. אני לרגע לא תקפתי ו/או תוקפת את שונצו אישית, אלא, רק את אמירתה, ולא בכדי, זה מקוןם שבו נכנסים כל דיכפין לקרוא, וחשוב לי שההערה שלי לסדר תכתב, תישמע ותיראה למרחק. ולכן, וזו הצהרה
לעולם אני אגיב כך, לא בשביל השכנות הקבועות, אלא, גם ובעיקר בשביל עוברי האורח. כי חלק מהשליחות שלי בעולם, היא לא רק לטפל בבני, היא גם ללמד ולדרבן את החברה על השונה והכלתו. לעיניין החרא שמאכילות רשויות את הורי הילדים הנזקקים {בינהם, אוטיזם, פיגור, לקויות, נכויות וכו'...} קטנתי מלדעת הכל. ולפרסם כאן אני לא תמיד יכולה בשל: א'. צנעת הפרט ; ב. חשש לפגיעה בזדון מצד ג' {וכבר קרה לנו מקרה של שימת מקלות חדשים בגלגלים ישנים ומשומנים בעקבות התבטאויות שמקורן בתסכול וכאב עמוקים}.
 

b o t t e n

New member
הופה../images/Emo70.gif רק אל תוציאי לי כרטיס אדום../images/Emo3.gif../images/Emo6.gif

 

polegra

New member
את יודעת...פעם היו שיחי בבתחת עשו להם הכלאה

עם עצי הבאובאב....נותנל לך להמשיך לבד :) טלי
 
למעלה