נראה שזו לא תהיה המסילה הראשונה...אריק, כאן אני מסכים עמך על פרוייקטים מורכבים
ע"ע כביש 431, שעל כל אורכו ומחלפיו, הוקם בקצב מהיר של מספר שנים ומובן, לי שניתן לבצע גם פרוייקטים רכבתיים אחרים, במהרה. אני נוטה להיות בעד שיטת BOT או PPT. דרך אגב, אם אני לא טועה, "מסילת השרון" לרעננה ולכפר סבא עם תחנות הרכבת ברעננה, אמורה להיות בשיטה זו. זהו פרוייקט כביש 531 ואם אני לא טועה, גם פרוייקט מסילת השרון, כלול במכרז זה. אני גם תומך בקו לאילת. לדעתי הוא כן יהיה מוצדק. אבל אינני יודע אם זהו הקו, הראשון, שצריך להיות בשיטה זו. לדעתי (שוב לדעתי בלבד), היה מוטב לקדם פרוייקטים בשיטה BOT/PPT על פרוייקטים אחרים, כמו למשל מסילה רביעית באיילון או קווים בצפון או מסילה מזרחית. כך, שאם פרוייקטים אלה מוצלחים בקצב עבודה מהיר, אז לקדם גם קו לאילת בשיטה זו.
הרי התכנון לאילת הוא לחומש הבא, בעוד שבחומש הנוכחי שוקלים לבצע את מסילת אשקלון-ב"ש לשיטה זו, למרות שבנייתה החלה (וכרגיל נתקעה). מסכים איתך לגבי שאר הפרוייקטים - דעתי היא חד משמעית חיובית לגבי BOT ובכלל כל סוג של PPP, בפרוייקטים אשר המדינה מתקשה לממן ולבצע בכוחות עצמה.