או מיי גאד...

Another Girl

New member
או מיי גאד...

כרגע קלטתי ששכחתי לסרוק את הדף האחרון של הקומיקס
(ששוכב אצלי כבר שנתיים בערך באבן שאין לה הופכין...) נכון שיש שם רק את ויידר בינתיים אבל חפיף...היה קשה... אגב טוב שלא איזה 4 גלריות מלאות רק בתמונות שאני שלחתי
מבהיל.
 

Padme Amidala

New member
../images/Emo99.gif

זה מדהיייייים!!!! תגידי לי אם את רוצה שאני אשים את זה בגולשים יוצרים! כי אין כבר צורך לשלוח לי למייל!
 
למעלה