Another Girl
New member
או מיי גאד...
כרגע קלטתי ששכחתי לסרוק את הדף האחרון של הקומיקס
(ששוכב אצלי כבר שנתיים בערך באבן שאין לה הופכין...) נכון שיש שם רק את ויידר בינתיים אבל חפיף...היה קשה... אגב טוב שלא איזה 4 גלריות מלאות רק בתמונות שאני שלחתי
מבהיל.
כרגע קלטתי ששכחתי לסרוק את הדף האחרון של הקומיקס