או טו טו זה מגיע
אנשים, לפי האתר הרשמי הDVD של נמסיס ייצא ב 20.3.03 עוד פחות מחודש
ואז סוף סוף נוכל להפסיק לחכות לסקט באיכות טובה ולא screening מעצבן אה, ואפרופו DVD, מצאתי אתר שמאפשר (בעזרת EDONKEY או EMULE להוריד את כ פרקי TOS TNG DS9 שיצאו בפורמט DVD וכמובן את כל הסרטים האמת יש שם גם את נמסיס באיכות לא רעה אבל עדיין screening ( אני עדיין מחכה לDVD )
אנשים, לפי האתר הרשמי הDVD של נמסיס ייצא ב 20.3.03 עוד פחות מחודש