אושר.......(טיי)!!!

  • פותח הנושא C.C
  • פורסם בתאריך

C.C

New member
אושר.......(טיי)!!!

מה המצב יפה שלי? הכל טוב? היתגעגעתי אליך תהיה בקשר ******** * סיסי * ******** נ.ב תימסרי לפיפי שאני חולה עליה!!!!!!!
 
למעלה