אושר חוק הביומטרי
- תגובתכם?

Blutige Erde

New member
תגובותיי השנונות.

ללינק מס'1: AHHH I'M BLIND ללינק מס'2: טוב, זה לא משאיר לנו הרבה ברירה, נכון? אמנם יהיו לנו שנתיים של שקט שהרי המאגר רק נסיוני ובהתנדבות כרגע, אבל מאי נפקא מינה? לא כלום. בינתיים תהיה מחאה שקטה יחסית. ואז, כשזה יבוא, אם זה יבוא, נאלץ לסרב. ואז: 1. כלא 2. בריחה מהארץ 3. מחאה לא שקטה. ואולי אף אלימה. 3 אלו סותרים את היעוד של המאגר ודופקים את המדינה ותושביה התמימים שבסה"כ פיללו לדברים שכנראה נכחדו זה מכבר בימים טרופים אלו: פרטיות וביטחון. ועוד יש את אלו שרצים לעשות לעצמם "תעודות חכמות"! (שבאופן אירוני מצביעות על -חוסר- בחוכמה) למה? מי יודע! הן אפילו לא מעניקות יתרון ממשי כרגע! זה סתם בשביל ללכת עם כרטיס סקסי כזה שאומר "אני אידיוט שמוכן לתת פרטים אישיים שיוכלו לשמש את המדינה וכל מי שירצה כנגדי, וכל מה שקיבלתי זה הכרטיס הסקסי הזה". אבל זה רק מוכיח טענה כללית שחשדתי בה מאז שחר ילדותי: מדינה טיפשה למדי המורכבת ברובה מתושבים טיפשים למדי.
 

Handy Alley

New member
../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif אם כל כך לא טוב לך פה אז לכי!

סתם סתם סתם XDDDD
 

Gilliana

New member
לא, לא שנתיים של שקט

אף אחד לא אומר שבעוד שנתיים המאגר יהפוך לחובה, לכן אתם פשוט שמים את העגלה לפני הסוסים ועושים רעש מכלום.
 

Free Smile

New member
אם כל כך לא טוב לך פה, אז לכי תשני משהו ../images/Emo3.gif

אהבתי את שנינתך! וקבלי ח"ח על ביטוי מהגמרא
 

Blutige Erde

New member
תודה, אתה נחמד ../images/Emo2.gif

מה אתה מציע לי לעשות? אנ'לא חושבת שאני יכולה כרגע לתרום במידה שתשנה את המצב באופן משמעותי..
 

Gilliana

New member
לא אושר שום חוק

מדובר במאגר על בסיס התנדבותי בלבד, ולא מאגר חובה.
 

grish19

New member
אם הבנתי נכון

מי שיתנדב למאגר יוכל לקבל שירותים כאלה ואחרים וכו' וכו' הבנתי נכון? מעניין מה תהייה מידת ההיענות לניסוי... אציין במאמר מוסגר שאני לא ממהר להשתתף בו נ.ב בפורומים העוסקים בקונ' ההזויות כבר יש נפתחה מסיבה,מדברים על NWO,שליטה מוחלטת באזרחים ע"י אליטות מרושעות - אימאלה,איזה פחדדד!!!!!!
 

grish19

New member
למשל

*קבלת ת.ז/דרכון "חכמים" (נורא נורא חכמים!) *שירותי "ממשל זמין" מהכתבות בYNET הבנתי שיש מדינות שאפשר להיכנס אליהן עם דרכונים "חכמים" שימי לב לחלק מהכתבה הזאת: "סביר להניח שכדי לדרבן אזרחים להצטרף למאגר, מי שעדיין יחזיקו בתעודות נייר, יקבלו שירות פחות באיכותו במשרדי הפנים. בנוסף, תישלל מהם האפשרות ליהנות משירותי "ממשל זמין" באמצעות האינטרנט ומחייבים תעודת זהות חכמה." http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3799073,00.html נראה לי אני צריך קצת סדר בבלאגן...(כמו שאת תמיד עושה לי) מה שבטוח אני לא ממהר להשתתף בניסוי. אגב:כשאבי טס לחו"ל (רוסיה) לפני חודשים ספורים הספיק לו הדרכון הפשוט והטיפש.
 

Gilliana

New member
בוא נבדיל

1. אין עדיין מצב שמי שאין לו תעדות זהות חכמה לא יוכל להכנס למדינה כזו או אחרת, והיה ויקרה כדבר הזה בזמן תקופת הנסיון, הרי שגם לאזרח שלא ימסור נתונים ביומטריים, תונפק תעודה חכמה. 2. שירותי ממשל זמין שווים ללא נעים להגיד מה בלאו הכי, כך שגם זה לא רלוונטי. 3. מה זה "שירות פחות איכותי"? אפשר לחשוב שהיום, או אי פעם בכלל, היה במשרד הפנים שירות איכותי, בדיחה.
 

grish19

New member
עכשיו הכל הכל ברור../images/Emo13.gif

1. אכן היה מוזר לי הטיעון עם הדרכונים,איך לפני תקופת הניסוי של המ.הביומטרי אזרחים יכלו ליסוע לחו"ל עם הדרכון הישן והטוב?? פתאום כשהחל הניסוי חייבים להשתתף בו ע"מ להנפיק דרקון "חכם" כדי להגיע למדינה מסויימת. 2.כשאומרים "ממשל זמין" הכוונה לפעולות שונות שניתן לעשות דרך הרשת ו/או מסופי מחשב שונים? הבנתי נכון? 3.אכן עושה רושם שהשירות כאן אף פעם לא היה איכותי במיוחד,אפשר לחשוב שהמאגר ישפר את האיכותו... ולסיכום: האם את תהיי חלק מהניסוי?
 

Gilliana

New member
כנראה שלא, מסיבה פשוטה:

יש לי דברים יותר טובים ודחופים לעשות מאשר לעמוד 5 שעות בתור במשרד הפנים כדי להחליף תעודת זהות.
ממשל זמין הכוונה לפעולות אינטרנטיות.
 

grish19

New member
עכשיו הכל עוד יותר ברור

באמת שאני לא מבין מה כזה דחוף פתאום להחליף מת.ז רגילה למשהו יותר "חכם" ועוד לעמוד בשביל זה שעות(!) בתור... הרי עד עכשיו הסתדרו יופי עם הת.ז הרגילות. כנראה בסופו של דבר הניסוי הזה ייפול... לגבי הממשל הזמין: לא עדיף לבצע פעולות שונות בשיטה הישנה? הרי זה יותר בטוח (יחסית)
 
זה לא בהכרח מדוייק

דבר ראשון - כרגע זה מאגר התנדבותי שסביר שיקימו בשבילו איזו מחלקת ניסוי ייעודית שתזרז מעט את התהליכים, סוג של מדור מיוחד עבור הנבדקים (אני מקווה לפחות שהם לא מפגרים ברמה שהם יוצאים בהכרזה של "זה ישפר לך את כל השירותים, רק תחכה פה חמש שעות..." ובהמשך, אם באמת יהפוך העניין לחובה, ייתכן ויוקם מנגנון נוח בעבור האזרחים, שכן המדינה כבר הוכיחה שהיא מסוגלת לזה (למשל במבצע איסוף מסכות האב"כ - שאומנם לא יעיל, אך היה נוח מבחינת התושבים, רק לחכות לדפיקה בדלת...) ובשורה התחתונה, אני לא מבין מה הפחד הגדול כ"כ ממאגר ביומטרי... ז"א אני מבין את החרדה האידאולוגית של הפרת פרטיות ודברים כאלו, אבל אני לא ממש מבין את הסכנות שבדבר. לא מבין את החרדה הגדולה מזה שתהיה פריצה למאגר... אז מישהו יידע את תעודת הזהות שלי, סוג הדם שלי, ואם אני נשא איידס או משהו כזה - זה לא שהוא לא יכול לפרוץ לתיק הרפואי שלי ולגלות את אותו המידע כמעט. ייתכן שאני מפספס את החלק ברעיון הזה שגורם לו להיות כ"כ מפחיד ומרתיע - אם כן אשמח לשמוע עליו.
 

Gilliana

New member
זה עניין של פרטיות

לא כ"כ של סכנה, אלא יותר של צנעת הפרט, לטעמי לפחות. איסוף מסכות אב"כ היה יעיל??? מעניין מאד, פעם ראשונה שאני שומעת. ממני למשל לא אספו את המסכה עד היום, ולא רק ממני אלא מעוד לא מעט אנשים שאני מכירה. וכן - הם בהחלט כן מפגרים ברמה של "זה ישפר לך את כל השירותים, רק תחכה פה חמש שעות...", ואפילו יותר.
 
אל תשני את דברי

אמרתי שהוא לא היה יעיל, אבל שהוא היה נוח לאזרחים - כי הוא לא כלל שום דבר מצידם. לא לעמוד בתור להזדכות עליהן או משהו כזה, רק למסור אותן אחרי שבאו(או יבואו...) אלייך הביתה.
 
למעלה