אור אוחנה בדרופ

EhudsK8

New member
יפתח אני אוהב אותך באמת אבל תסתום

אתה בכלל לא יודע איזה דרופ זה..זה דרופ אחושרמוטה יעני וחוץ מזה אור משוגע חחחחחח סטייל .. ואושרי קוראים לו שנבוי
 

P Rod

New member
חחחחחחחחח טוב אם אהוד אומר שזה מטורף

אז אני מאמין זה נראה פשוט כמו לרדת רמפה מסכנה
 

S m a n 1

New member
נו יופי כפיר ראה דרופ והתלהב...

יהומו מה נסגר לא רואים אותך??
 

master pedo 666

New member
לך תמצוץ יא גיי!

אותי לא רואים??? אני מפאקין אילת ורואים אותי יותר ממך! די כבר להתקע באח-שלון ובוא לתל-אחביב או איל-אח חחחחח חענגכדעלךףגעלךשנכלךנשגדעלכנשדגלנעףשנעצתנכדעצתףנכדעףגכדףעדגכ משעמם לי בביתתתתתתתתתתתת סשןןןןן אהההההההההההההההההההההההההה צבא ארור.. יכולתי להיות עכשיו בירושלים מאונן על לדג' =(
 
למעלה