לך תמצוץ יא גיי!
אותי לא רואים??? אני מפאקין אילת ורואים אותי יותר ממך! די כבר להתקע באח-שלון ובוא לתל-אחביב או איל-אח חחחחח חענגכדעלךףגעלךשנכלךנשגדעלכנשדגלנעףשנעצתנכדעצתףנכדעףגכדףעדגכ משעמם לי בביתתתתתתתתתתתת סשןןןןן אהההההההההההההההההההההההההה צבא ארור.. יכולתי להיות עכשיו בירושלים מאונן על לדג' =(