אורפנד לנד,איטרנל גריי,ושאר ירקות..

אחלה, הכתבה במעריב די מפגרת

כמו תמיד, המון שגיאון כתיב, הנעמי הזה אמר כמה שטויות, למה תמיד יוצאים המפגרים ש"מייצגים" את הז'אנר לעזאזל. הנה קישור לכתבה מי שרוצה לקצר ואין לו כח:
 

Seraphim

New member
הכתבה רק מוכיחה שבורות היא מחלה

חשוכת מרפא... אחרי כל כך הרבה שנים עדיין רוק כבר=כת שטן בעיני כל ואפילו הכתב ה"חביב" שגילה להפתעתו שאפשר להיות אינטליגנט ולשמוע רוק כבר (!) פותח ישר בסטיגמה האבילית הזאת! לא יעזור - זה כמו טראנסים ואקסטות (למרות שהקשר עדיין קיים פה ושם זו לא המוסיקה שהיא הבעיה - המסיבות הן פשוט שטח מרעה טוב לסוחרים ויש קהל פוטנציאלי) איך זה שרוב האנשים שאני מכיר ששומעים טראנס לא יודעים מה זה סמים... יבואו חכמי מעריב וישאלו הכיצד?!!?!? איך אפשר להנות המ"מוסיקה" הזאת בלי להיות דלוק!??? ככה הם תמיד ישאלו וככה תמיד יקשרו בין רוק כבד לגריל חתולים. אני אהיה מאושר כשתהיה כתבה אחת על מטאל שהנושא לא יוזכר - לא כי התופעה פשוט תעלם ככה או שלברוח ממנה זה הפיתרון אבל נמאס לי להתנצח עם אנשים ולהלחם על מנת להוכיח להם שאני לא שייך לשום כח! אם שואלים אותי שאלה שמבזה אותי אני פשוט אומר שלא בכבוד שלי לענות על שאלה שנובעת מבורות טוטאלית! האפולוגטיקה לא עזרה ליהודים בשנות ה20 - 30 והיא לא תעזור לנו פה...
 

sentenced

New member
נו באמת...

אתה לא יכול לצפות שתהיה הפרדה בין מטאל לשטן ולחתולים שחוטים. בכל מדינה כולל נורווגיה , ארה"ב וגרמניה , רואים את המטאל כדבר המקושר לתרבויות השליליות האלה אל עף שהוא צועד שם במצעדי הפזמונים הרשמיים. ועם כל זאת , אנחנו עדיין רחוקים מההכרה שיש לז'אנר הזה במדינות אחרות. כמו כן , אני לא מבין איך אתה משווה טראנסים , למטאל , לבין מה שהיה בשנות ה 20-30. אכן רוב שומעי הטראנס משתמשים בסמים אלה או אחרים והם בכלל לא מנסים להרחיק מעצמם את הסטיגמה הזו. טוב להם עם זה. במטאל זה שונה , אף אחד לא באמת עובד את השטן ומעלה תינוקות בתור קורבן...
 

Jesus Wept

New member
אני לא יודע מה איתך אורון,

אבל אני פותח כל בוקר בוידוא הריגה של מוות בעריסה.
 

Seraphim

New member
וזו סדיוק הבעיה!

כשהייתי קטן אמרו לי תמיד שאם איזה ילד מעצבן אותך "תתעלם והוא יפסיק" - אז אחרתי לעצמי "איזה בולשיט! שבור לו שן והוא בטוח יפסיק!" אבל במקרה הזה אני פשוט לא עונה למי ששואל אותי על כת שטן ואם זה Off the record אז אני אומר לו שאני כן וככה הוא שותק. זה כמו איזה פעם אחת שמישהי מקנדה פנתה אליי באיציק ואמרה משהו כמו "Hello Killer" אז אני חשבתי שהיא מתכוונת מתוך חיבה כאילו ואמרתי היי. אז היא שואלת אותי "do you like killing poor innocent Palestinian children" אז אמרתי "Yep - and after I kill em I crack their skulls and eat their brains" .............. היא נעלמה!
פסיכולוגיה בשקל אבל זה עובד!
 

Seraphim

New member
כן - יותר משגיאות הקלדה!

אני מידי פעם נכנס לפורום "בוני אתרים" - אני נעזר בהם ועוזר קצת - אוף איך אנשים לא יודעים לכתוב משפטים בסיסיים בעברית - אתה מוצא שם מילים שהאקדמיה העיברית ללשון לא הגיעה אליהן עדיין כמו: "להשים" - מלשון לשים. "מיליתי" - מלשון מילוי "השיטה המוקרת" - מלשון מכר ועוד ועוד שלא עולה לי... זה פשוט מהיומים האחרונים...
 

Darakan

New member
D:

כמו שצריך! אני אוהב כשהם לוקחים אותי ברצינות לגבי הפלשתינאים... יש אנשים טיפשים :)
 

Deamonize

New member
הממ....

אורון, האם הדת' מטאל קרוי על שם דת'? טוב לדעת...
 

sentenced

New member
בואו נגיד

שהמראיין לא מטאליסט והוא עירבב הרבה דברים שאמרתי שם. המטרה היא שהתדמית לא תהיה "רצח חתולים ועבודות שטן" וזה מה שהכתבה השיגה.
 

pink cigarette

New member
נכון.

וכל הכבוד שהצלחת לשמור על הדרת-כבוד כלשהי גם מול מראיין כל-כך מטומטם. אה, אתקן. לא מטומטם. נבער מדעת. כל הכבוד.
 

Darakan

New member
אבל

כל הכבוד על כך, אבל מצד שני לדעתי היית צריך לתת קצת בהפוכה בשאלות כמו על ויידר "שורפים חתולים ואח"כ בוכים על זה" או משהו כזה ואולי להיות תקיף במקצת... למרות שהסברת שהמצב לא כזה וזו סתם סטיגמה מפגרת, זה לא מה שמתקבל מהראיון לקורא מהצד...
 

sentenced

New member
לא רעיון טוב

אם היתי מוציא את להקות המטאל רעות מדיי או טיפשות מדיי.... היתם שוכחים מהופעות שלהן בארץ. צריך לשפר את התדמית ולגרום לכולם להבין שכל המטאליסטים הם אנשים רגילים שעושים בדיוק מה שכולם עושים.
 

Darakan

New member
רעות או טיפשות?

איך בלהיות קצת תקיף כלפי הסטיגמה הזאת גורם ללהקות מטאל להראות "רעות מדיי או טיפשות מדיי"? שוב אני אומר, אולי זה לא נראה ככה בראיון, אבל לקורא מהצד, זה נראה כאילו "שטניזם" ו"שחיטת חתולים" זה חלק בלתי נפרד מזה, למרות הטענה שלך.
 

sentenced

New member
ציטוט

אני לא יודע מה אתה רואה שמוכיח ששטניזם ושחיטת חתולים הם חלק בלתי נפרד. ציטוט של המראיין: "ככל שאני פוגש יותר אנשים המעורבים בסצנה התמהונית הזו (כמוזיקאים סלאש מעריצים), כך אני מתרשם שמדובר באנשים אינטליגנטים, חובבי מוזיקה מושבעים וכאלה שאינם נוטים לשחוט חתולות בזמנם הפנוי."
 
למעלה