אורניהו !!!!!!! איפה היית????????

אורניהו !!!!!!! איפה היית????????

כבר כמה ימים שאין לנו קשר איתך והתגעגעתי לתמונות שלך. דרך אגב הסתובבתי השבוע בשמורת נחל אלקסנדר , עשו שם פינת חמד וכדאי להסתובב שם ,הבעיה שלא שמתי
איך הגענו לשם . ואתה תמשיך לנסוע עם
שלך ותביא לנו קצת מהנופים של ארצינו הקטנטונת
.
 
למעלה