אשתו של האחד
New member
אורניהו !!!!!!! איפה היית????????
כבר כמה ימים שאין לנו קשר איתך והתגעגעתי לתמונות שלך. דרך אגב הסתובבתי השבוע בשמורת נחל אלקסנדר , עשו שם פינת חמד וכדאי להסתובב שם ,הבעיה שלא שמתי
איך הגענו לשם . ואתה תמשיך לנסוע עם
שלך ותביא לנו קצת מהנופים של ארצינו הקטנטונת
.
כבר כמה ימים שאין לנו קשר איתך והתגעגעתי לתמונות שלך. דרך אגב הסתובבתי השבוע בשמורת נחל אלקסנדר , עשו שם פינת חמד וכדאי להסתובב שם ,הבעיה שלא שמתי