אורי.

מוקימו

New member
אורי.

אני יודעת שאני סתם מחרטשת במוח. אבל עכשיו תקשיב לי. תשמור על קשר עם מעריצים. תשמור על קשר עם מעריצים. תשמור על קשר עם המעריצים והמעריצות ועוד פעם: תשמור על קשר עם המעריצים והמעריצות תראה מה קרה אתמול לעברי לידר, ואני מקווה שלא יראו את זה בפורום שלו, כי אח"כ אני אמחק מתפוז לנצח..... ביום חמישי אחת המעריצות הדי גדולות שלו התלוננה, שירד לה מההערצה, נכון אמנם היא גדלה קצת וכו' אבל זה בעיקר קרה לה בגלל היחס (או חוסר היחס) של עברי למעריצים. ואכן. כמעריצה של עברי, אבל שנכנסת לפורום שלו לעיתים רחוקות, אכן עברי לא נראה בפורום בכלל, אולי פעם בכמה חודשים. הוא אפפעם לא עשה מפגש עם המעריצים, אפילו משהו אישי קטן. וחבל. ואתמול זה התפוצץ שם. והיה סיפור. ומחקו הודעות וסיבכו שם גם את הליקון. לא נורא. אבל מה שאני רוצה, זה, שגם לך לא יקרה כזה דבר. אני מאחלת לך, ובטוחה שיום אחד אתה תגיע ותהיה גדול כמו עברי לידר, ואפילו יותר, אתה תגיע לטלנובלות גדולות, תשחק במחזות, ויהיה לך פול מעריצים, עד שכבר לא תרצה לראות אותם יותר, ותרצה רק לחזור להיות אנונימי. (יום אחד אולי גם תגיע להוליווד....). אל תהיה כזה. אני מתחננת בשבילך. שמור על קשר עם המעריצים הגדולים. אלה שהתחברו לנשמה שלך. לא אלה שסתם יום פה ויום שם. פאקצות. אני מדברת עם אנשים שמשקיעים ואוהבים את מה שאתה עושה. אולי שחקן זה לא זמר, אבל אני יודעת שאפשר גם להתחבר לנשמה של שחקן (אתה הדוגמה חחחחחחחחח), ואתה רואה, אני פה משהו כמו שנתיים, אולי לא רואים אותי, כי אין לי אינטרנט, אבל אני נכנסת לפה מידי פעם. תשמור על קשר איתנו. אומנם הפורום עכשיו קצת ריק. אבל אני בטוחה ומאמינה שהנה אוטוטו אתה מקבל את הסדרה הבאה, או סרטים בקצב, ואז אתה תהיה מישהו קצת יותר מפורסם ממה שאתה עכשיו. בהצלחה.
 
../images/Emo45.gif

אני חושבת שלשמור קשר עם המעריצים האמיתיים שלך, אלה שליוו אותך בתחילת הדרך ושבאמת מעריכים את העבודה שלך ולא רק איך שאתה נראה ועוד דברים שטחיים כאלה ואחרים - זה חשוב. אני יודעת שלי אין כל כך מה לדבר, כי אני מאוד חדשה פה, ואני ממש לא מצפה שתשמור איתי אישית על קשר כי אתה בכלל לא מכיר אותי. אבל אלה שנמצאים כאן עוד מפתיחת הקומונה ובאמת היו שם בשבילך בתחילת הדרך, שווה לשמור קשר. נו.. את השאר מוקימו כבר אמרה (מצטערת, לא זוכרת את השם האמיתי..
)
שני
 

m i r u s h i

New member
מסכימה/tapuzforum/images/emo13.gif

אמנם אני פה,כותבת הודעה כsms,אבל אני מבקרת כאן כל יום בהפסקה לבדוק אם פירסמתם משהו חדש לגבי אורי. ואורי? אחד האנשים הכי מיוחדים שיצא לי להכיר. נדמה לי שאני כבר כתבתי אלפי פעמים מה שאני חושבת עליו,זה לא השתנה/tapuzforum/images/emo39.gif/tapuzforum/images/emo23.gif
 
למעלה