אורי גלר יעזור לשחק פאר?

מה פתאום? ../images/Emo46.gif

מי שיעזור לה זה אני והכוחות העל-טבעיים שלי! הכוחות העל-טבעיים שלי לא תמיד עובדים אבל אם היא תנצח - זה בזכותי.
 
רק זה עוד חסר לשחר פאר

שקוסם דמיקולו (כדברי "ארץ נהדרת") ייתן לה עצות מקצועיות...
 

junior gong

New member
שתבינו משהו חשוב ביותר קודם כל

אני נגד היצור הזה שנקרא אורי גלר, לא נגדו בתור בן אדם, אלה נגדו בגלל שהוא ממשיך לטעון שיש לו כוחות על טבעיים כשבעצם הכל קסמים ואחיזת עיניים, אבל אני רוצה שתדעו משהו חשוב, הדברים שאורי גלר מדבר עליהם אכן קיימים, העברת מחשבות, או חשיבה על משהו מסויים והוא מתגשם, טלפתיה, וכיוצא בזה, הדברים האלה אכן קיימים, אך לאורי גלר אין את היכולת הזו, כמעט לאף בן אדם אין את היכולות האלה, ואף בן אדם לא יכול לקרוא לתכונות האלה בזמן מסויים, הכוחות האלה אכן קיימים, אם שרלטן כמו אורי גלר עשה שם רע לכוחות העל טבעיים זה לא אומר שהם לא קיימים, פשוט מאוד עדיין אין אדם בעולם שיכול לשלוט בכוחות האלה חוץ מהנביאים שהתהלכו על כדור הארץ ( למי שמאמין בדת ואלוהים ) נביאים כמו משה רבינו ואברהם אבינו וישוע, אלה אנשים ששלטו בטבע וניבאו נבואות וריפאו אנשים בעזרת הכוח העל טבעי, לכן הכוח הזה קיים ואני מאמין שהמון אנשים חוו כמה פעמים בחיים שלהם שחשבו על משהו והוא קרה או חשבו על אדם והוא פתאום הופיע וכאלה, אבל אין אדם בעולם שיכול לקרוא לכוחות האלה מתי שהוא רוצה ולהשתמש בהם במודעות מוחלטת.
 

רן המלך2

New member
זו אינטרפטציה שלך

אפשר להסביר את התופעות שציינת בדרכים הרבה יותר הגיוניות ומבוססות מדעית כמו למשל צירופי מקרים, זיכרון נסוג, תת הכרה וכו'. לגבי משה ישוע וכו', זה כבר שייך למחוזות האמונה...אפשר להאמין, אפשר לשלול אך נכון לרגע זה, אי אפשר להוכיח.
 

עוף החiל

New member
יפה אמרת...

ואני יוסיף, שיש כאלה כוחות גם בזוהר. יש רבנים ומקובלים שרואים את העתיד וכו`... כפי שציינת, הכוחות האלו קיימים ולא כל אחד יכול להשתמש בהם. אבל, אני מאמין שרוב הדברים שאורי עושה הם טריקים, ויש דברים בודדים ומעטים שהוא עושה/עשה ע``י הכוח. וזה שאנחנו לא מבינים אתזה, זה רק מסיבה פשוטה: זה דבר לא מצוי, זה דבר ניסתר ולכן זה מוזר ולא מובן.
 
כוונתך ל"כוח", כמו של דארת' וויידר?

אני לא בטוח שרבנים ומקובלים יהיו שמחים כ"כ לחיות בכריכה אחת עם אורי גלר... !May the Swartz be with you
 
למעלה