אורחת מפורום שכן

adrian -dz

New member
אורחת מפורום שכן

עוד מעט מגיע החורף והגיע הזמן לחפש דברים יפים ולבקש מאמא שתסרוג לי.... מצאתי את הסריג המקסים הזה ברשת אבל ההוראות ברוסית. אולי יש למישהי הוראות טובות יותר או לחלופין הסבר ? תודה לכל מי שתעזור ושבת שלום שלומית
 
מאמינה שאם תראי לאמא את הגזרה של האפודה,

היא כבר תבין. זו גזרה מאוד בסיסית ולא מורכבת. מה שהיא תצטרך לשנות, זה את קנה המידה של החוט בו תשתמש כדי לסרוג במידה הרצויה. בסה"כ אני מזהה שהסריגה היא סריגת עמודים בקרושה. את הגב אפשר לעשות מלבן מושלם, ובחזית רצוי לחלק את העבודה בגובה המפתח העליון, כדי ליצור פתח עמוק מעט מזה של ה"סירה", או שמעדיפים "סירה", קשה לי לזהות מהצילום.
 

adrian -dz

New member
תודה מקווה שהיא תדע

בטח כשאני אראה לה היא תגיד " מה זה ? מקסימום 3 ימי עבודה ... "
 
למעלה