אורגן חשמלי למתחילים...

קוסטיקה

New member
אורגן חשמלי למתחילים...

הבת שלי בת 6 התחילה ללמוד לנגן. חשבנו לתומנו (ואולי לבורותנו...) שאנחנו "מסודרים" כי "ירשנו" אורגן חשמלי 2 קומות KAWAI בגודל של מזנון צנוע... אבל מיד המורה אמרה שזה רהיט שחלף זמנו ורצוי לקנות אורגנית 5 אוקטבות (לטענתה נדרש תקציב של כ-1000). שאלותי: 1. האומנם אכן ראוי להתחיל עם האורגנית ולא עם "המזנון"? 2. קצת אינפורמציה על ההבדלים והמשמעויות שבין האורגרהיט והאורגניות החדשות הקומפקטיות 3. האם להיפטר מהמזנון או שהינו בעל יתרונות בעתיד? 4. ולבסוף אשמח גם לקבל אינפורמציה על ההבדלים בין דגמי האורגניות השונות (מה נקבל אם נשקיע מעט יותר או הרבה יותר), האם ולמה ואיך מחברים את האורגניות למחשב וכן המלצות על דגמים. תודה רבה מראש!
 

Mr Peiser

New member
תגובה

שלום קוסטיקה, האורהיט שלכם בהחלט אינו הכרחי וייתכן שיהיה אפילו מאוד לא נוח לילדה שלכם ללמוד לנגן עליו אז בתגובה ל-1:לא נתת מספיק פרטים על הארוגן (דגם, שנת יצור..) אבל לדעתי רצוי לקנות אורגן חדש. ב 1000 שקל בהחלט ניתן לקנות אורגן מכובד שיתאים לצרכיה של בתכם. האורגניות החדשות, לפי מה שראיתי בשיטוטי בחנויות המוזיקה בזמן האחרון, הן פשוט צעצועי מוזיקה מדהימים שיכולים לשלב הרבה מאוד כיף יחד עם הנגינה לילדה - והמחירים בהחלט עומדים בתקציב שלכם. האורגן שלכם, מכיוון שעבר בירושה, אני משער שדי ישן. בשתי הקומות שלו בטח שאין צורך ואני בספק עם בתכם כרגע יכולה בכלל להשתמש בשתי הקומות האלו מבחינה פיזית. סך הכל בארוגנים אין מה להשקיע לדעתי יותר מידי מכיוון שב 95 אחוז מהמקרים זה כלי שמשמש רק שנתיים- שלוש לכל היותר עד המעבר לפסנתר. אם אתם רוצים להיות בטוחים שקניתם משהו טוב בידקו דגמים של יאמה ופנספוניק. ניתן לחבר את האורגנית למחשב כדי, למשל, להקליט את מה שמנגנים.
 
למעלה