אורגן חשמלי למתחילים...
הבת שלי בת 6 התחילה ללמוד לנגן. חשבנו לתומנו (ואולי לבורותנו...) שאנחנו "מסודרים" כי "ירשנו" אורגן חשמלי 2 קומות KAWAI בגודל של מזנון צנוע... אבל מיד המורה אמרה שזה רהיט שחלף זמנו ורצוי לקנות אורגנית 5 אוקטבות (לטענתה נדרש תקציב של כ-1000). שאלותי: 1. האומנם אכן ראוי להתחיל עם האורגנית ולא עם "המזנון"? 2. קצת אינפורמציה על ההבדלים והמשמעויות שבין האורגרהיט והאורגניות החדשות הקומפקטיות 3. האם להיפטר מהמזנון או שהינו בעל יתרונות בעתיד? 4. ולבסוף אשמח גם לקבל אינפורמציה על ההבדלים בין דגמי האורגניות השונות (מה נקבל אם נשקיע מעט יותר או הרבה יותר), האם ולמה ואיך מחברים את האורגניות למחשב וכן המלצות על דגמים. תודה רבה מראש!
הבת שלי בת 6 התחילה ללמוד לנגן. חשבנו לתומנו (ואולי לבורותנו...) שאנחנו "מסודרים" כי "ירשנו" אורגן חשמלי 2 קומות KAWAI בגודל של מזנון צנוע... אבל מיד המורה אמרה שזה רהיט שחלף זמנו ורצוי לקנות אורגנית 5 אוקטבות (לטענתה נדרש תקציב של כ-1000). שאלותי: 1. האומנם אכן ראוי להתחיל עם האורגנית ולא עם "המזנון"? 2. קצת אינפורמציה על ההבדלים והמשמעויות שבין האורגרהיט והאורגניות החדשות הקומפקטיות 3. האם להיפטר מהמזנון או שהינו בעל יתרונות בעתיד? 4. ולבסוף אשמח גם לקבל אינפורמציה על ההבדלים בין דגמי האורגניות השונות (מה נקבל אם נשקיע מעט יותר או הרבה יותר), האם ולמה ואיך מחברים את האורגניות למחשב וכן המלצות על דגמים. תודה רבה מראש!