אורגזמה

אורגזמה

פליטת זרע זה לא תמיד אורגזמה אורגזמה היא משהו רוחני משהו שבא גם מבפנים , ושזה לא בא יחד , פליטת הזרע עקרה ואז היא מביאה הקלה לגוף וזה הכל זה כמו שחרור שסתום לחץ שמשתחרר עם פליטת הזרע... אבל זה רק חלק ,וזה לא הדבר האמיתי הדבר האמיתי הוא שמגיעים לשיא הרטט והאסטזה ורק אז שיא הרטט מביא לרוגע אורזגמה זו תופעה פנימית, גם אצלו וגם אצלי ערב טוב ובעיקר אהבה ליאור
 

שמים1

New member
אז אני ממש ממש עכשיו

באורגזמה ממה שקראתי כאן. ערב טוב אני ליאור
 

בלו אייZ

New member
אני רק באתי לשאול שאלות.....

מכל מה שכתבת לא הצלחתי להבין מה זה "אסטזה"....חיפשתי בגוגל ולא מצאתי תשובה....
ועוד שאלה - אורגזמה מקלה על כאב ראש או כאב ראש מקל על אורגזמה?!?!?!....כי אני עדיין עם בום בום בום
למי שרצה לדעת.....
שיהיה ערב אורגזמי מבורך לכולנו וגם לך ליאור ולו "זה של ליאור"
 
מרוב אקסטזה ואורגזמה

נפלה לי ה "ק" אסטזה = אקסטזה תודה בלו אייz מגריין אייz ליאור
 

בלו אייZ

New member
ליאורררררררררר ../images/Emo24.gif

ברור, ברור, ברור שמרוב האקסטזה נפלה האורגזמה...אה....סליחה הקסטזה....העיקר שלא היו שם אקסטזות
הומור, הומור, הומור
...מקווה שאת הבנת שצחקתי כמו תמיד...
מבלו לגרין
 

אלמרה

New member
זה נכון חלקית...

אין זה נכון לומר שפליטת זרע אינה אורגזמה - כי היא כן אורגזמה. אולי לא שלך גבירתי אבל שלו כן ועוד איך. אלא מה? את צודקת שהאקסטרא שבאה בעת האורגזמה הינה התוסף החשוב והמבדיל בין שפיכה (מוקדמת או לא) להנאה, בין סתם ל"גמור" לבין להתענג. למדתי על בשרי ואת צודקת שזה לא מספיק רק לדבר על זה, צריך יותר וגם הבעיה היא שאת זה צריך ללמד בכתה ה' ביסודי... מה את נזכרת כאן עכשיו?
 

optimi10

New member
../images/Emo124.gifטאקי .. תבואי פה

תכף ומידדדדדדדדדדדד תראי מה הן עושות לי ???
ביום חמסין כזה ?? לחבוק אותך להיסחף בגליי תשוקתך לחוש אותך מחייכת בתוכי מקשיב ומחכה לגופך המתפתל מקשיב לפעימות הלב נושם אותך אל תוך חזי מקשיב ומחכה לגופך המתפתל שתבואי אלי בגלים גל אחר גל ועוד גל קטן מקשיב לפעימות הלב שיבוא עוד גל ..... עוד ריחוף בעדן ,,,,
 

optimi10

New member
מה קורה לכם ?

אין לכם רחמנות על עיני תכלת ... מסכנה בום ,בום בראש ואתם פה באורגזמות שם למטה black davel מצייר את זו בשחור ערומה ..ומתקשה
) לאלמרה מתחשק כל החודש
) שמים מסתובבת עם תחתון ארגמן בשמלה שקופה
אין לכם רחמנות ... עיני תכלת , בואי לידי בואי ונרקוד בשקט שיעבור כאב הראש .. מה את אומרת ? אחרי שיעבור כאב הראש יהיה משהו ?
טוף נו. נשיקה על הלחי יעיף אותי לשחקים
)
 

optimi10

New member
עיני תכלת .. ../images/Emo141.gif

בטח יעבור לך ,, אם עלמה צעירה הייתה הייתה מנסה לפתות אותי ללכת אתה לרקוד סלסה גם לי היו עוברים כל הכאבים ..
ליל מנוחה ! למקסימים ,,
 

בלו אייZ

New member
כתבתי...הם עברו לי עוד לפניו....

הוא רק גרם להם לחזור
לילה טובבבבבבבבבבבבבבבב
 
לאני ליאור, כהרגלך כותב יפה ונעים

אני לא יודע אם אני מסכים איתך או לא, אני מרגיש שאני לא מבין שום דבר מהחיים שלי בענייני אורגזמה, אורגזמה זה אומנות או מדע שאינו מובן לי ואין אני יודע להגדירו. אבל תמיד הכתיבה שלך עושה לי הרגשה טובה, יש השתרבבות של משו טוב אנושי בין השורות ובין המילים, ואני יוצא עם הרגשה שהעולם בסדר ושאני בסדר ושבני אדם בסדר, הכתיבה שלך היא תמיד באווירה כזאתי. טוב עכשיו אני הולך להתקלח כפרה עליי, ותוך כדי מקלחת, בין השירים העיראקים שאני אפזם לעצמי בקול רם, אני אשים עליי הרבה הרבה הרבה שמפו ואחשוב לי על העניין של פליטה עם אורגזמה, כאילו היתה או לא היתה. טוב שבעולם יש פרחים כמוך. באהבה ממני,
 
למעלה