אוקיי,...

אוקיי,...

אז
, וישר לתכל´ס... איזה שיר הושר ע"י לוקסמבורג לפני המון המון זמן והוא נורא מפורסם? (כן, הגזמתי, אני יודעת).
 

Yaniv-DC

New member
אפשר מבחן אמריקאי?

יש מלא... כאילו לוקסמבורג.... עד שהאירים השתלטו על שנות התשעים לוקסמבורג הייתה מלכת הזכיות. הכי אהוב שלי של הלוקסמבורגים זה של אן מארי דוד, טו טה רקונדטרה, אך יכול להיות שאת מתכוונת לפראנס גאל (ההיא מ"אלה אלה") עם הבובות שלה? או שמא ללהקת בקרה המהממת עם פרלה וו פרנסיי?
 
קודם כל, תודה.

זה לא בקרה לדעתי, כי זה שיר איטי. זה גם לא פראנס גל, כי יש לי את הקלאסיקה הזו. זה אישה שרה, ולדעתי זה מארוויזיון ממש ממש אבל ממש ישן, לפי ה"קליפ". זא נראה לי שהוא זכה מקום ראשון, אבל אולי זה האן מארי הזה. אם אתה יכול לכתוב את השם המלא, לפחות של הזמרת הצרפתית, אני ממש אודה לך.
 

Yaniv-DC

New member
אז ככה.

שם הזמרת: Anne Marie David שם השיר: Tu Te Reconnaitras יצג את לוקסמבורג ב-1973 (השנה הראשונה של ישראל באירוויזיון) ואכן הגיע למקום הראשון.
 

Yaniv-DC

New member
את יודעת מה?

למרות שאני יודע את התשובה, בואי ניתן לאחרים לענות על זה. אולי מישהו כאן יזכה בחולצה ותקליט... (או בפסל של יעקב אגם, מה עדיף?)
 
אן-מארי דויד

הופיעה גם באירוויזיון 79 (כן, כן.. על אדמת ארץ הקודש) שם השיר שלה היה :Je suis l´enfant soleil (אני ילדת השמש) השיר הגיע למקום השלישי (המכובד.. כפי שאמר בשעתו יצחק שמעוני)עם סך של 106 נק´ להלן פירוט הנק´ פורטוגל : 6 איטליה : 10 פינלנד : 1 מונקו : 10 יוון : 8 שוויץ : 10 ישראל : 5 בלגיה : 6 לוקסמבורג : 12 הולנד : 12 שבדיה : 5 נורווגיה: 7 אנגליה : 6 אוסטריה : 5 ספרד : 3 היא יצגה את צרפת באותה שנה והופיעה כשיר מ"ס 11. תא"י.
 
וואי, אתה אדיר!

ואני התיאשתי מלוקסמבורג ב-72!!! הצלת אותי!. אני מאוד אשמח ליצור איתך קשר, אתה נראה לי בחור נחמד (לא למטרות זוגיות כמובן...) אני אשמח. תודה רבה!
 

Yaniv-DC

New member
אני? נחמד?

תשאלי את החצי השני שלי, תקבלי תשובות מעניינות
אבל תודה... דרכים ליצירת קשר יש בשפע, כולם בכרטיס האישי שלי, ואני הכי ממליץ על מסנג´ר, זה פשוט היחיד שאני יכול בעברית... ותמיד תזהו את עצמכם מהפורום כדי שאני לא אחסום (המחשב הפשוש שלי חלה בוירוס קשה, 700 קבצי MP3 הלכו לעזעזל, וגם נמאס מכל מיני ניקוליות שרוצות לעשות לי טוב...)
 
למעלה