Rocketshipper
New member
אוקיי...כמה שאלות...
1- למה כשפיקאצ`ו הפסיד ברוק אמר שיש לאש רק אפשרות אחת- סינדיקוויל. לאן בלבאזור וסקווירטל נעלמו?!?! 2- מתי כבר יגיע קריוקימון?!?! לא היה צריך להיות כבר??? 3- מה עושה מכון של פוקימוני חרק, בעיר שבה סוגדים לסלופוקים!? הייתי הולכת על מכון מים, ככה לפחות היה מים!!! אף אחד לא חשב על זה?!!
1- למה כשפיקאצ`ו הפסיד ברוק אמר שיש לאש רק אפשרות אחת- סינדיקוויל. לאן בלבאזור וסקווירטל נעלמו?!?! 2- מתי כבר יגיע קריוקימון?!?! לא היה צריך להיות כבר??? 3- מה עושה מכון של פוקימוני חרק, בעיר שבה סוגדים לסלופוקים!? הייתי הולכת על מכון מים, ככה לפחות היה מים!!! אף אחד לא חשב על זה?!!