אוקיי!!! המצב כזה...

  • פותח הנושא lilo
  • פורסם בתאריך

lilo

New member
אוקיי!!! המצב כזה...

אני לא יכולה להיכנס לצ`אט... כל פעם שאני מנסה, המחשב שלי ניתקע... יכלתם פשוט לבקש ממני יפה ללכת מיפה... לא צריך לדפוק לי את המחשב בשביל זה!!!!! :-( לילו (עפה לנענע)...
 
למעלה